Artykuły spożywcze i napoje, Konsulting

Rozwiązania biznesowe pozwalające na ograniczenie kosztów i strat embarga Rosji na polskie artykuły żywnościowe 20.10.2014

Nawiązując do pytania sformułowanego w poprzednim wpisie – czy da się zminimalizować straty polskiego sektora owoców i warzyw w związku z wprowadzonym przez Federację Rosyjską embargiem? – prezentujemy planowane(...)
Czytaj więcej →
Artykuły spożywcze i napoje, Konsulting

Embargo Rosji na polskie artykuły żywnościowe – reakcja UE i Polski 08.09.2014

Od sierpnia obowiązuje rosyjskie embargo na warzywa i owoce, mięso, drób, ryby, mleko i nabiał z krajów UE, USA, Australii, Kanady oraz Norwegii. Ministerstwo rolnictwa szacuje, że straty polskiego(...)
Czytaj więcej →
Artykuły spożywcze i napoje, Konsulting

Nowe trendy w branży spożywczej 04.03.2014

Ostatnie lata dla rynku produktów spożywczych oraz napojów to okres wzrostów. Zgodnie z opinią przeważającej większości (90%) dyrektorów biorących udział w  ankiecie Grant Thornton International dotyczącej globalnego rynku produktów(...)
Czytaj więcej →
Pokaż więcej

Najnowsze komentarze

Praktyka organów podatkowych, która ostatecznie powoduje odmowę wydania interpretacji, budzi słuszne wątpliwości. Organy podatkowe, żądając uzupełnień stanu faktycznego czy zdarzenia przyszłego, w praktyce prowadzą do absurdalnej sytuacji, w której pytający i opiniujący zamieniają się rolami. To podatnik musi wtedy odpowiadać urzędnikom, jaką stawkę podatkową należy wybrać w danej sytuacji. A przecież nie taką rolę miały pełnić interpretacje indywidualne.

 

Dariusz Gałązka Partner w Grant Thornton

Rrynek obligacji korporacyjnych i samorządowych przestał być w Polsce postrzegany jako nowinka, ale stał się naturalnym, ważnym elementem polskiego środowiska biznesowego. Choć oczywiście nie jest to rynek pozbawiony ryzyka, to z pewnością jest ciekawą alternatywą zarówno dla inwestorów, jak i emitentów.

 

Paulina Zalewska-Wichrzycka Doradca w Grant Thornton

Spoglądając na liczby w ujęciu ogólnym, kluby Lotto Ekstraklasy coraz bardziej działają jak rozsądne przedsiębiorstwa. Chcą kupić tanio lub zainwestować w szkolenie, by później drożej sprzedać. Wyzwaniem jednak, w każdym oknie transferowym, jest jednoczesne „zabezpieczenie” satysfakcji kibica z wyniku sportowego.

 

Szymon Laszewicz Menadżer w Grant Thornton

Eksperci Grant Thornton na Twitter

Skontaktuj się z nami