Go to Brand13.01.2017

Firmy z sektora MŚP po raz kolejny otrzymały szansę na wsparcie swoich działań związanych z rozwojem na zagraniczne rynki i promowaniem Marki Polskiej Gospodarki.

Z początkiem stycznia 2017 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła kolejny już nabór w konkursie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.

Firmy z sektora MŚP po raz kolejny otrzymały szansę na wsparcie swoich działań związanych z rozwojem na zagraniczne rynki. Dofinansowanie zostanie udzielone przedsiębiorcom zamierzającym uczestniczyć w działaniach promocyjnych przewidzianych w ramach 12 branżowych programach promocji oraz 5 programach promocji na rynkach perspektywicznych w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.

Doradztwo europejskie

Zapoznaj się z usługą

Branżowe programy promocji to:

  1. Biotechnologia i farmaceutyka
  2. Budowa i wykańczanie budowli
  3. Części samochodowe i lotnicze
  4. IT/ICT
  5. Jachty i łodzie
  6. Kosmetyki
  7. Maszyny i urządzenia
  8. Meble
  9. Moda Polska
  10. Polskie specjalności żywnościowe
  11. Sektor usług prozdrowotnych
  12. Sprzęt medyczny

Programy promocji na rynkach perspektywicznych obejmują Indie, Algierię, Iran, Wietnam i Meksyk.

Firmy, które wezmą udział w konkursie mają szansę otrzymać do 85% dofinansowania na działania związane z promocją marki, m. in. na udział w targach. Nabór potrwa od 10 lutego do 13 marca 2017 r.

Potencjał w ekspansji polskich marek na globalne rynki, jest na tyle duży, że przedsiębiorcy z sektora MŚP po raz kolejny mogą sięgnąć po środki na promowanie swoich wyrobów i usług które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych.

Czytaj więcej o dotacjach w magazynie PLUS

 

 

 

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com
Audyt – Podatki – Outsourcing – Konsulting
Member of Grant Thornton International Ltd

Artykuły powiązane:

Już tylko kilka dni zostało(...)

Czytaj więcej →

Dyrektorzy finansowi nie obawiają się(...)

Czytaj więcej →

Nowa struktura JPK_VAT (3) –(...)

Czytaj więcej →

Otrzymanie z opóźnieniem faktury z(...)

Czytaj więcej →

Czy biegły rewident jest „insiderem”?(...)

Czytaj więcej →

Wróć do najnowszych publikacji

Dalej →
Blog podatkowy

Blog Doradców Podatkowych

Piszemy o podatkach dla przedsiębiorców

Przejdź do Bloga
Blog Księgowych

Blog Księgowość jest sexy

Księgowość jest ciekawa, intrygująca po prostu sexy.

Przejdź do Bloga
Blog Kadr i Płac

Poradnik HR

Piszemy i dyskutujemy
o kadrach, płacach
i "miękkim" HR

Przejdź do Bloga
Skontaktuj się z nami