Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Udostępnij
Sposoby zmiany warunków zatrudnienia w czasie pandemii – zwiększenie elastyczności i obniżenie wydatków
10
Grudnia 2020
Czwartek
O webinarze
W obecnych, dynamiczne zmieniających się okolicznościach rynkowych, aby zapewnić firmom ciągłość działania często potrzebne jest zwiększenie elastyczności ich funkcjonowania bądź zmiana modelu biznesowego. Niejednokrotnie, aby tego dokonać, konieczne jest wykorzystanie narzędzi prawa pracy. W imieniu Urzędu Miasta Poznania serdecznie zapraszamy na bezpłatny webinar, podczas którego szczegółowo omówimy te narzędzia i przedstawimy sposoby zmiany warunków zatrudnienia w czasie pandemii.
Webinar (szkolenie) jest finansowany ze środków budżetowych Miasta Poznania.
Prelegenci
-
Grant Thornton
Agenda
Podczas webinaru dowiesz się:
-
Pandemia SARS-CoV-2 jako impuls do zmian legislacyjnych, czyli na jakie potrzeby wśród pracodawców próbuje odpowiedzieć tzw. „Tarcza antykryzysowa” (wprowadzenie).
-
Tarcza 6.0 – aktualnie dostępne formy wsparcia.
-
Porozumienia na potrzeby dofinansowania z FGŚP (w przedmiocie wprowadzenia przestoju ekonomicznego lub obniżenia wymiaru czasu pracy).
-
Porozumienia bez ubiegania się o dofinansowanie (w przedmiocie wprowadzenia przestoju ekonomicznego lub obniżenia wymiaru czasu pracy).
-
Szczególne zasady dotyczące udzielania zaległych urlopów w czasie pandemii.
-
Obniżenie wydatków pracowniczych – odprawy i odszkodowania z tytułu zakazu konkurencji.
-
Uelastycznienie etatów – wprowadzenie równoważnego systemu czasu pracy i inne rozwiązania.
-
Instrumenty pomocne w czasie pandemii przewidziane w Kodeksie Pracy.
Najczęściej zadawane pytania
-
Zarejestrowałam się na webinar, ale nie otrzymałam potwierdzenia rejestracji - jak otrzymać link do webinaru?Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do pokoju webinarowego powinno trafić na maila wskazanego w formularzu rejestracyjnym. Jeśli takie potwierdzenie nie dotarło, mogło zatrzymać się na filtrze antyspamowym - czasem maile z platformy Clikmeeting są przez takie filtry blokowane. Drugim powodem może być błędy mail wpisany podczas rejestracji na wydarzenie.
-
Na jakiej platformie odbywa się webinar i jak dołączyć do webinarium?Wydarzenie odbędzie się na platformie ClikMeeting. Nie jest konieczne instalowanie specjalnych aplikacji, aby wziąć udział w webinarium. Link do webinarium powinni otrzymać Państwo po rejestracji - wystarczy przed startem webinarium zalogować się do pokoju za pomocą otrzymanego linku.
-
Czy będzie dostępne nagranie ze spotkania?Webinar nie będzie nagrywany.