Od ponad sześciu lat nasza akcja wysyłki życzeń oraz prezentów bożonarodzeniowych do naszych Klientów wygląda nieco inaczej. Każdy z nich oprócz serdecznych życzeń, otrzymuje od nas prezent w formie możliwości pomocy ludziom, którzy potrzebują wsparcia w realizacji marzeń. Można sobie to wyobrazić tak, że dajemy możliwość przyodziania stroju Świętego Mikołaja i wręczenia prezentu w postaci środków na realizację marzenia konkretnej osoby, marzenia związanego z osobistym rozwojem.
Wspólny cel
Pula środków na realizację tych marzeń to dokładnie ten sam budżet, który zwyczajowo przeznaczaliśmy na zakup i wysyłkę prezentów do naszych Klientów. Teraz to Klienci decydują, którego z beneficjentów akcji święta chcą wesprzeć.
W wyborze beneficjentów akcji pomocna okazała się współpraca z Domem Dziecka z Chotomowa i Lipnicy, a także fundacjami Dress for Success oraz Krajowym Funduszem na rzecz Dzieci . Łączy je jeden, bardzo ważny cel. Otaczają opieką osoby, które z różnych względów potrzebują wsparcia. Dokładnie taki cel przyświeca naszej akcji Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton.
Na naszej stronie www.swietagt.pl opublikowaliśmy historie trojga beneficjentów i umożliwiliśmy każdemu z Klientów, który otrzymał od nas elektroniczną kartkę świąteczną, głosowanie przy użyciu unikalnego kodu załączonego do wiadomości.
3 marca zakończyliśmy i podsumowaliśmy szóstą edycję akcji święta z Grant Thornton. Z wielką przyjemnością przekazaliśmy naszym beneficjentom nagrody pieniężne, które podzieliliśmy według wyników głosowania na stronie www.swietagt.pl. Łączna suma jaką przekazaliśmy to 20 000 zł.
Wyniki wskazały na następujący podział:
Jakub – 8 200 zł (na wsparcie logopedyczne i kurs języka angielskiego)
Pola – 9 800 zł (na realizację muzycznej pasji)
Joanna – 2 000 zł (na wydanie autorskiego e-booka)
Cała akcja w zaplanowanej przez nas formule nie odbyłaby się bez udziału naszych Klientów.
E-kartkę świąteczną z linkiem do głosowania otrzymało w grudniu 2022 roku ponad 3000 Klientów. Rok rocznie obserwujemy duże zaangażowanie i responsywność odbiorców naszej akcji. Jest to dowód na to, że nasza działania mają sens i czujemy duża motywację do kontynuowania tego projektu.