20 000 tys. zł powędrowało do beneficjentów akcji „Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton” zgodnie z głosami, które oddaliście w grudniu. Wróćmy na chwilę do uśmiechów, które udało nam się wywołać na ich twarzach.

Od ponad sześciu lat nasza akcja wysyłki życzeń oraz prezentów bożonarodzeniowych do naszych Klientów wygląda nieco inaczej. Każdy z nich oprócz serdecznych życzeń, otrzymuje od nas prezent w formie możliwości pomocy ludziom, którzy potrzebują wsparcia w realizacji marzeń. Można sobie to wyobrazić tak, że dajemy możliwość przyodziania stroju Świętego Mikołaja i wręczenia prezentu w postaci środków na realizację marzenia konkretnej osoby, marzenia związanego z osobistym rozwojem.

Wspólny cel

Pula środków na realizację tych marzeń to dokładnie ten sam budżet, który zwyczajowo przeznaczaliśmy na zakup i wysyłkę prezentów do naszych Klientów. Teraz to Klienci decydują, którego z beneficjentów akcji święta chcą wesprzeć.

W wyborze beneficjentów akcji pomocna okazała się współpraca z Domem Dziecka z Chotomowa i Lipnicy, a także fundacjami Dress for Success oraz Krajowym Funduszem na rzecz Dzieci . Łączy je jeden, bardzo ważny cel. Otaczają opieką osoby, które z różnych względów potrzebują wsparcia. Dokładnie taki cel przyświeca naszej akcji Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton.

Na naszej stronie www.swietagt.pl opublikowaliśmy historie trojga beneficjentów i umożliwiliśmy każdemu z Klientów, który otrzymał od nas elektroniczną kartkę świąteczną, głosowanie przy użyciu unikalnego kodu załączonego do wiadomości.

3 marca zakończyliśmy i podsumowaliśmy szóstą edycję akcji święta z Grant Thornton. Z wielką przyjemnością przekazaliśmy naszym beneficjentom nagrody pieniężne, które podzieliliśmy według wyników głosowania na stronie www.swietagt.pl. Łączna suma jaką przekazaliśmy to 20 000 zł.

Wyniki wskazały na następujący podział:

Jakub 8 200 zł (na wsparcie logopedyczne i kurs języka angielskiego)
Pola – 9 800 zł (na realizację muzycznej pasji)
Joanna  – 2 000 zł (na wydanie autorskiego e-booka)

Cała akcja w zaplanowanej przez nas formule nie odbyłaby się bez udziału naszych Klientów.

E-kartkę świąteczną z linkiem do głosowania otrzymało w grudniu 2022 roku ponad 3000 Klientów. Rok rocznie obserwujemy duże zaangażowanie i responsywność odbiorców naszej akcji. Jest to dowód na to, że nasza działania mają sens i czujemy duża motywację do kontynuowania tego projektu.