Ustawodawca co rusz zapowiada wdrożenie kolejnych kroków i rozwiązań zmierzających do elektronizacji obiegu dokumentów oraz relacji przedsiębiorców z urzędami.

Jednym z nich jest system e-Doręczeń, będący odpowiedzią na nieefektywną oraz niedostosowaną do potrzeb interesariuszy usługę doręczania dokumentów w Polsce. System ten ma umożliwić wysyłanie i odbieranie korespondencji elektronicznie, ze skutkiem równoważnym prawnie z tradycyjnym listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Przygotowaliśmy w pigułce najważniejsze informacje – zapraszamy do lektury najnowszego Purpurowego Informatora!

e-Doręczenia

Wszystko co warto o nich wiedzieć

Pobierz informator

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach

Świadczymy usługi w zakresie Outsourcing finansowo-księgowy

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Skontaktuj się

Katarzyna Carewicz

Specjalista ds. księgowości

Skontaktuj się

Katarzyna Carewicz

Specjalista ds. księgowości

Poproś o kontakt

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com.