Z przyjemnością prezentujemy piątą i ostatnią już edycję „Purpurowego Informatora” z serii „Mistrzowskie zespoły wykute w czasach pandemii” – cyklu analiz, w którym omawiamy istotne i aktualne zagadnienia dla przedsiębiorców.

W bieżącej, V części naszej serii, koncentrujemy się na zagadnieniach zdrowia psychicznego i fizycznego pracowników oraz dbałości o ich szeroko rozumiany dobrostan przez pracodawców, czego zwieńczeniem powinno być stworzenie firmowej strategii wellbeingu.

Szczęśliwy pracownik, to zadowolony pracodawca

Niniejsze opracowanie dostarcza informacji m.in. w zakresie poniższych zagadnień:

  1. dobrostan pracowników w świetle piramidy autorstwa Douglasa Kenricka z Arizona State University, z uwzględnieniem poziomów 1-4;
  2. sposoby wspierania zdrowia fizycznego pracowników – #1 na liście pracowniczych potrzeb związanych z dobrym samopoczuciem;
  3. zdrowie psychiczne pracowników a rola pracodawcy – dlaczego to nie fanaberie;
  4. tworzenie firmowej strategii wellbeingu – na co zwrócić uwagę, aby osiągnąć główny cel;
  5. obowiązki pracodawców w zakresie BHP – aktualizacja zawodowego ryzyka i badania lekarskie w czasie pandemii.

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach

Świadczymy usługi w zakresie Outsourcing kadr i płac

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Poproś o kontakt

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com.