Skoro:

  • poczęstunek podczas spotkania ma zwyczajowy, symboliczny charakter;
  • przejawy gościnności podczas spotkań nie wykraczają poza główny cel spotkania;
  • spotkania promocyjne są związane z zakresem prowadzonej przez spółkę i spółki z grupy działalności gospodarczej,

to wydatki na organizację spotkań promocyjnych, w tym wydatki na zakup poczęstunku, stanowią koszt zgodnej z prawem reklamy produktu leczniczego i w efekcie mogą być uznane za koszt uzyskania przychodu dla celów podatku dochodowego od osób prawnych.

Interpretacja indywidualna Dyrektora Izby Skarbowej w Łodzi z dnia 23 września 2015 r., sygn. IPTPB3/4510-215/15-4/KJ

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach

Świadczymy usługi w zakresie Wydatki na organizację spotkań promocyjnych dotyczących produktów leczniczych są KUP

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Poproś o kontakt

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com.