fbpx

GrantThornton

Webinar: Jak, kiedy i po co prowadzić badania rynku i badania UX? (30 VI)

Treść artykułu

Czwartek, 30 czerwca, godz. 10.00-11.15

O webinarze:

Niemal każdy startup potrzebuje twórczej pomocy na pewnym etapie swojego cyklu życia, często w kluczowych momentach rozwoju, tj. weryfikacja modelu biznesowego, komunikowanie światu o produkcie po raz pierwszy, zbieranie funduszy czy wyjście na nowy rynek. Badania rynku i badań UX mogą być w tych kluczowych momentach czymś więcej niż tylko dodatkowym źródłem inspiracji dla founderów i zespołu. Dobrze zaplanowany i iteracyjny proces badawczy może na bieżąco dostarczać twardych argumentów dla podejmowania strategicznych decyzji rozwojowych.

Podczas webinaru opowiemy o tym:

  • Po co prowadzić badania UX?
  • Jakie metody i techniki badawcze UX (user experience) są najbardziej skuteczne na poszczególnych etapach rozwoju startupu i dlaczego?
  • Jak prowadzić proces badawczy dostosowany do branży i rynku na jakim działamy oraz rozwijanej kultury organizacyjnej firmy?
  • Jak wpleść badania, potrzeb, produktu i testy UX w kulturę organizacji?

 

Badania UX w e-commerce - która metoda sprawdzi się u Ciebie?

Prelegent: 

W tematykę badań UX wprowadzi nas Piotr Modrzewski.

Piotr Modrzewski

Senior Business Designer

Na co dzień tworzy strategie badawcze i nadzoruje prowadzenie badań jakościowych UX, takich jak testy użyteczności, badania eksploracyjne, badania etnograficzne oraz doradza w zakresie definiowania pomiaru ilościowego.

Bezpłatna rejestracja

Webinar organizowany jest w ramach cyklu „Start-up na start: o czym warto pamiętać?”.

Jak testować pomysły biznesowe?

 

Najczęściej czytane