fbpx

Webinar: Po co dzisiaj ludziom marki? (17 VIII)

Treść artykułu

Wtorek, 17 sierpnia, godz. 11.00

Obecnie jako cywilizacja, mierzymy się z zupełnie nowym wyzwaniem – jesteśmy w momencie próby naszej wiedzy i solidarności, wiele pojęć zmienia swoje znaczenie. Doświadczenie pandemii COVID-19 odciśnie piętno na wielu aspektach naszego życia – jak będzie ono wyglądało „po”, tego jeszcze nikt dokładnie nie wie, ale już dzisiaj możemy wskazać, które z dotychczasowych narracji kulturowych słabną w jego obliczu, a jakie zyskują na znaczeniu.

Dlaczego warto o tym pomyśleć z perspektywy zarządzania markami? Ponieważ marka i konsument są częścią tej samej kultury i chcąc budować porozumienie między nimi, warto przyglądać się zmieniającej się tu i teraz hierarchii wartości. Podczas webinaru zastanowimy się jak kształtować i zarządzać marką w dobie zmian wywołanych pandemią.

Przewidujemy sesję Q&A, podczas której można uzyskać odpowiedzi na nurtujące pytania z zakresu marki i marketingu.

Webinar poprowadzi Marta Marczak, strateg marketingowy z 19-letnim doświadczeniem. Badając zmieniające się zjawiska kulturowe oraz potrzeby konsumentów wspiera budowanie silnych, angażujących marek. Autorka strategii pozycjonowania oraz innowacji produktowych dla wielu wiodących marek w sektorze FMCG, doświadczony facilitator sesji strategicznych i kreatywnych, wykładowca Szkoły strategii Marki SAR. Od 4 lat odpowiada za pracę i rozwój Zespołu Strategii Marki w PwC.

Bezpłatna rejestracja

Webinar jest wydarzeniem towarzyszącym IV edycji Kongresu Firm Rodzinnych „Gotowi na jutro”, który odbędzie się w dniach 2-3 września br. w Kinie Nowe Horyzonty we Wrocławiu. Więcej o Kongresie dowiesz się na stronie www: kfr.com.pl oraz na profilu Kongresu Firm Rodzinnych na Facebooku.

 

 

Najczęściej czytane