fbpx

Przy udziale 3000 Klientów zakończyliśmy świąteczną akcję charytatywną

Treść artykułu

20 000 tys. zł powędrowało do beneficjentów akcji „Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton” zgodnie z głosami, które oddaliście w grudniu. Wróćmy na chwilę do uśmiechów, które udało nam się wywołać na ich twarzach.

Od kilku lat nasza akcja wysyłki życzeń oraz prezentów bożonarodzeniowych do naszych Klientów wygląda nieco inaczej. Każdy z nich oprócz serdecznych życzeń, otrzymuje od nas prezent w formie możliwości pomocy ludziom, którzy potrzebują wsparcia w realizacji marzeń. Można sobie to wyobrazić tak, że dajemy możliwość przyodziania stroju Świętego Mikołaja i wręczenia prezentu w postaci środków na realizację marzenia konkretnej osoby, marzenia związanego z osobistym rozwojem.

Wspólny cel

Pula środków na realizację tych marzeń to dokładnie ten sam budżet, który zwyczajowo przeznaczaliśmy na zakup i wysyłkę prezentów do naszych Klientów. Teraz to Klienci decydują, którego z beneficjentów akcji święta chcą wesprzeć.

W wyborze beneficjentów akcji pomocna okazała się współpraca z Domem Dziecka z Chotomowa i Lipnicy, a także fundacjami Dress for Success oraz Fabryką Marzeń. Łączy je jeden, bardzo ważny cel. Otaczają opieką osoby, które z różnych względów potrzebują wsparcia. Dokładnie taki cel przyświeca naszej akcji Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton.

Na naszej stronie www.swietagt.pl opublikowaliśmy historie trojga beneficjentów i umożliwiliśmy każdemu z Klientów, który otrzymał od nas elektroniczną kartkę świąteczną, głosowanie przy użyciu unikalnego kodu załączonego do wiadomości.

26 lutego zakończyliśmy i podsumowaliśmy piątą edycję akcji święta z Grant Thornton. Z wielką przyjemnością przekazaliśmy naszym beneficjentom nagrody pieniężne, które podzieliliśmy według wyników głosowania na stronie www.swietagt.pl. Łączna suma jaką przekazaliśmy to 20 000 zł.

Wyniki wskazały na następujący podział:

Wiktoria i Paweł – 11 500 zł (na realizację jeździeckiej pasji)
Justyna – 4 800 zł (na rozwój własnego biznesu związanego z rękodziełem)
Amelia – 4 000 zł (na rozpoczęcie studiów na kierunku artystycznym)

Cała akcja w zaplanowanej przez nas formule nie odbyłaby się bez udziału naszych Klientów.

E-kartkę świąteczną wraz z kodem do głosowania otrzymało w grudniu 2020 roku ponad 3000 Klientów. Rok rocznie obserwujemy duże zaangażowanie i responsywność odbiorców naszej akcji. Jest to dowód na to, że nasza działania mają sens i czujemy duża motywację do kontynuowania tego projektu.

Więcej o akcji Święta z GT

Najczęściej czytane