25 000 tys. zł powędrowało do beneficjentów akcji „Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton” zgodnie z głosami, które oddaliście w grudniu. Wróćmy na chwilę do uśmiechów, które udało nam się wywołać na ich twarzach.

Od ponad ośmiu lat nasza akcja wysyłki życzeń oraz prezentów bożonarodzeniowych do naszych Klientów wygląda nieco inaczej. Każdy z nich oprócz serdecznych życzeń, otrzymuje od nas prezent w formie możliwości pomocy ludziom, którzy potrzebują wsparcia w realizacji marzeń. Można sobie to wyobrazić tak, że dajemy możliwość przyodziania stroju Świętego Mikołaja i wręczenia prezentu w postaci środków na realizację marzenia konkretnej osoby, marzenia związanego z osobistym rozwojem.

Wspólny cel

Pula środków na realizację tych marzeń to dokładnie ten sam budżet, który zwyczajowo przeznaczaliśmy na zakup i wysyłkę prezentów do naszych Klientów. Teraz to Klienci decydują, którego z beneficjentów akcji święta chcą wesprzeć.

W wyborze beneficjentów akcji pomocna okazała się współpraca z Domem Dziecka z Chotomowa i Lipnicy, a także fundacją Dress for Success oraz Krajowym Funduszem na rzecz Dzieci. Łączy je jeden, bardzo ważny cel. Otaczają opieką osoby, które z różnych względów potrzebują wsparcia. Dokładnie taki cel przyświeca naszej akcji Zostań św. Mikołajem z Grant Thornton.

Na naszej stronie www.swietagt.pl opublikowaliśmy historie trojga beneficjentów i umożliwiliśmy każdemu z Klientów, który otrzymał od nas elektroniczną kartkę świąteczną, głosowanie na jednego z uczestników naszej akcji.

W marcu zakończyliśmy i podsumowaliśmy ósmą edycję akcji święta z Grant Thornton. Z wielką przyjemnością przekazaliśmy naszym beneficjentom nagrody pieniężne, które podzieliliśmy według wyników głosowania na stronie www.swietagt.pl. Łączna suma jaką przekazaliśmy to 25 000 zł.

Wyniki wskazały na następujący podział:

Andros – 12 850 zł (na realizację muzycznej pasji)
Denis 7 100 zł (na realizację sportowej pasji)
Joanna  – 5 200 zł (na wydanie autorskiej książki)

Cała akcja w zaplanowanej przez nas formule nie odbyłaby się bez udziału naszych Klientów.

E-kartkę świąteczną z linkiem do głosowania otrzymało w grudniu 2023 roku ponad 3000 Klientów. Rokrocznie obserwujemy duże zaangażowanie i responsywność odbiorców naszej akcji. Jest to dowód na to, że nasza działania mają sens i czujemy duża motywację do kontynuowania tego projektu.