GrantThornton - regiony

Szanowni Państwo,

chcielibyśmy Państwa poinformować o podjętych przez nas działaniach mających na celu bieżące utrzymanie świadczonych przez nas usług.

1. Pracujemy zdalnie od 16 marca. Proces przygotowywania firmy do tego trybu rozpoczęliśmy z dużym wyprzedzeniem, już trzy tygodnie przed tą datą i zakończył się on powodzeniem. Nasi Pracownicy wykonują swoje zadania poza biurem, zachowując przy tym wszystkie niezbędne do pracy narzędzia. Niezmiennie są oni dostępni pod telefonem i mailem w godzinach pracy.

2. Wszystkie nasze systemy, np. księgowe, kadrowo-płacowe czy narzędzia komunikacji działają bez przeszkód oraz mają zapewnione stałe wsparcie przez zespół IT. Wszyscy Pracownicy mają stałą łączność zdalną z systemami.

3. Nasi Pracownicy zostali wyposażeni w narzędzia informatyczne pozwalające na odbywanie tele- i wideokonferencji, także z osobami spoza naszej organizacji. Tryb pracy zdalnej nie powinien więc stanowić przeszkody w prowadzeniu rozmów i uzgodnień.

4. W naszych biurach stacjonarnie w systemie dyżurowym pracują sekretariaty, więc poczta papierowa jest obsługiwana bez zakłóceń. W przypadku części usług sposób przekazywania dokumentów może zostać zmodyfikowany, o czym indywidualnie mogą informować Państwa opiekunowie.

5. Komputery do pracy zdalnej podlegają tym samym restrykcjom cyberbezpieczeństwa i ochrony danych osobowych, co wszystkie komputery w sieci Grant Thornton, uwzględniając w tym szyfrowanie danych na lokalnych dyskach komputerów oraz zabezpieczenie komunikacji między serwerami a komputerami.

6. W trosce o najwyższą jakość usług, w niektórych, specyficznych sytuacjach będziemy kontaktować się z Państwem w celu dokonania niezbędnych ustaleń zapewniających kontynuację świadczenia usług.

7. W Grant Thornton rozpoczął pracę specjalny zespół, który na bieżąco monitoruje i omawia sytuację związaną ze skutkami pandemii i podczas regularnych posiedzeń podejmuje decyzje dotyczące sposobu pracy firmy. W razie kolejnych istotnych zmian, będzie informować Państwa w odrębnym komunikacie.

8. Czujemy się odpowiedzialni za naszych Pracowników, Klientów oraz ich rodziny, dlatego podejmujemy liczne działania, mające zapewnić ich zdrowie i bezpieczeństwo. W pełni stosujemy przepisy oraz wytyczne – krajowe i WHO – związane z epidemią oraz maksymalnie ograniczamy ryzyko.

Mamy nadzieję, że wprowadzane rozwiązania sprawią, że nie odczujecie Państwo istotnych zmiany w obsłudze. Gdyby jednak pojawiły się zakłócenia lub niedoskonałości, uprzejmie prosimy o zgłaszanie ich do Państwa opiekunów. Dołożymy wszelkich starań, aby je na bieżąco eliminować.

W razie pytań prosimy o kontakt z obsługującym Państwa zespołem.

Skontaktuj się

Tomasz Wróblewski

Partner Zarządzający

Informacja o ciasteczkach

1. W ramach witryny Administrator stosuje pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

3. Administrator używa technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, w celu prowadzenia statystyk na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach witryny Administratora.

3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.