Czym jest Audyt Dojrzałości Cyfrowej?
W obecnych warunkach, kiedy duża część biznesów pracuje zdalnie – cyfryzacja nie jest już tylko przewagą konkurencyjną – stała się sposobem na utrzymanie relacji z klientami, optymalizację kosztów działalności i sprawne zarządzanie. Audyt Dojrzałości Cyfrowej pomaga określić gotowość firmy do niezbędnych działań technologicznych w obliczu zmian w gospodarce.
-
Czemu służy Audyt?
To narzędzie służące diagnozie oraz wsparciu w opracowaniu długofalowej strategii i kompleksowych, dopasowanych rozwiązań cyfrowych.
-
Kiedy z niego skorzystać?
Praca zdalna, spadek sprzedaży w tradycyjnych kanałach, konieczność wdrożenia narzędzi zarządzania kryzysowego to tylko niektóre z wyzwań, w których może pomóc wdrożenie technologii cyfrowych w firmie.
-
Co zyskasz dzięki niemu?
Diagnozę poziomu cyfryzacji działań skierowanych do wewnątrz i na zewnątrz organizacji, a także określenie najpilniejszych potrzeb klientów i pracowników firmy oraz uformowanie strategii rozwoju cyfrowego.
Zakres wsparcia
W ramach audytu ocenimy potencjał rozwoju w poszczególnych obszarach działania firmy przy zastosowaniu rozwiązań cyfrowych. Określimy i zaproponujemy także strategię cyfrową, uwzględniając obszary, w których cyfryzacja przyniosłaby realne oszczędności oraz korzyści dla pracowników i klientów w obliczu zmian w gospodarce.
Audyt Potrzeb Cyfrowych możemy zrealizować stacjonarnie lub w trybie pracy zdalnej w kilku etapach:
-
Ocena potencjału rozwoju cyfrowego w poszczególnych obszarach działania firmy
- Określenie obszarów analizy i zaplanowanie działań audytowych
- Analiza dokumentacji, zdalne wywiady z wskazanymi kluczowymi pracownikami, mapa AS-IS – stan obecny, określenie białych plam
- Analiza konkurencji i benchmark możliwości rozwoju cyfrowego na bazie trendów w Polsce i za granicą
-
Propozycja strategii cyfrowej
…z uwzględnieniem obszarów, w których cyfryzacja przyniosłaby realne oszczędności oraz korzyści dla pracowników i klientów w obliczu zmian w gospodarce.
- Opracowanie mapy SHOULD-BE z uwzględnieniem potencjałów rozwojowych i rekomendowanych kierunków rozwoju
- Opracowanie strategii cyfrowej i mapy drogowej dla jej wdrożenia
W tym roku, w badaniu przeprowadzonym we współpracy z Twisto, skupiliśmy się na koszyku, rejestracji i płatnościach.
Dlaczego Grant Thornton?
Pomagamy projektować i rozwijać produkty cyfrowe (systemy informatyczne, strony internetowe, aplikacje mobilne), tak aby spełniały one zarówno potrzeby biznesu, jak i oczekiwania użytkowników.
Na co dzień rozwijamy startupy, zmieniamy produkty cyfrowe, wspieramy organizacje pozarządowe oraz rodzime i międzynarodowe korporacje. Tworzone przez nas rozwiązania powstają wspólnie z ludźmi, którzy będą z nich korzystać. Dzięki temu mamy pewność, że sugerowane zmiany są zasadne, skuteczne i cechują się dobrym User Experience (doświadczeniami użytkownika).
-
800+
Projektów zrealizowanych w ostatnich 14 latach
-
15
Kluczowych branż
-
40+
Konsultantów business design, badań i projektowania UX