Badania jakościowe – dlaczego i jak badamy produkty cyfrowe w czasie kwarantanny
Inwestycje w rozwój cyfrowych narzędzi wspierających biznes, takich jak e-commerce, elektroniczne biuro obsługi klienta, czy rozwiązania...
Socjolog, absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie. W Studiu EDISONDA pracuje od ponad 5 lat, gdzie aktualnie pełni rolę Client Success Directora. Na co dzień pomaga klientom lepie rozumieć potrzeby użytkowników i zaplanować proces projektowy ułatwiający stworzenie efektywnego produktu cyfrowego. Od 2016 roku wykłada również na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie.
Dotychczas współpracował z takimi klientami, jak: Grupa TAURON, ING Bank Śląski, Goodyear, Impel, InPost, Decathlon, Vattenfall, Adeo, Aviva.
Michał jest organizatorem cyklu Digital Workplace Meetup, poświęconych technologii w branży HR. Kwartalne spotkania dotyczą głównie tego, w jaki sposób wybierać, wdrażać i projektować nowe rozwiązania w organizacjach.
Inwestycje w rozwój cyfrowych narzędzi wspierających biznes, takich jak e-commerce, elektroniczne biuro obsługi klienta, czy rozwiązania...
Jeśli posiadasz sklep internetowy, zapewne dobrze wiesz, że często to szczegóły decydują o konwersji i lojalności klientów. W obliczu...
W obecnych warunkach sprawna obsługa klienta w kanale elektronicznym jest właściwie podstawą funkcjonowania wielu firm. Elektroniczne...
Analiza noworocznych trendów w oderwaniu od tego, co działo się w poprzednim roku jest niemożliwa, a w 2019, w branży nowych technologii...