Badania jakościowe – dlaczego i jak badamy produkty cyfrowe w czasie kwarantanny

Inwestycje w rozwój cyfrowych narzędzi wspierających biznes, takich jak e-commerce, elektroniczne biuro obsługi klienta, czy rozwiązania dla HR, dawno nie były tak ważne, potrzebne i…

Inwestycje w rozwój cyfrowych narzędzi wspierających biznes, takich jak e-commerce, elektroniczne biuro obsługi klienta, czy rozwiązania dla HR, dawno nie były tak ważne, potrzebne i…


Badania w e-commerce – lekarstwo na problemy ze sprzedażą w e-sklepie

Jeśli posiadasz sklep internetowy, zapewne dobrze wiesz, że często to szczegóły decydują o konwersji i lojalności klientów. W obliczu zmian w gospodarce, wywołanych koronawirusem wkrótce…

Jeśli posiadasz sklep internetowy, zapewne dobrze wiesz, że często to szczegóły decydują o konwersji i lojalności klientów. W obliczu zmian w gospodarce, wywołanych koronawirusem wkrótce…


eBOK – jak zaprojektować skuteczne Biuro Obsługi Klienta

W obecnych warunkach sprawna obsługa klienta w kanale elektronicznym jest właściwie podstawą funkcjonowania wielu firm. Elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK) to system umożliwiający komunikację między…

W obecnych warunkach sprawna obsługa klienta w kanale elektronicznym jest właściwie podstawą funkcjonowania wielu firm. Elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK) to system umożliwiający komunikację między…


Koszyk Roku 2019 – w tych sklepach kupuje się najlepiej

Znamy zwycięzców tegorocznej edycji badania Koszyk Roku 2019. Spośród 100 największych sklepów internetowych w Polsce, najbardziej przyjaznymi dla kupujących są cyfrowe.pl i wittchen.com. Partnerem badania…

Znamy zwycięzców tegorocznej edycji badania Koszyk Roku 2019. Spośród 100 największych sklepów internetowych w Polsce, najbardziej przyjaznymi dla kupujących są cyfrowe.pl i wittchen.com. Partnerem badania…


Jak uniknąć porażki start-upu?

Bez dobrego User Experience (doświadczenia użytkownika) trudno o sukces produktu lub usługi. Tymczasem wiele start-upów wciąż nie potrafi określić kim będą klienci tworzonych przez nie…

Bez dobrego User Experience (doświadczenia użytkownika) trudno o sukces produktu lub usługi. Tymczasem wiele start-upów wciąż nie potrafi określić kim będą klienci tworzonych przez nie…