Treść artykułu
Sprawna elektroniczna obsługa obsługa klienta to podstawa utrzymania ciągłości działania biznesu.
Skontaktuj się
W obecnym czasie większość procesów firmowych przenosi się do kanału online, nie inaczej jest z obsługą klienta.
Przygotujemy Twoja firmę na wykorzystanie kanału online i budowę skutecznych rozwiązań self-service. Przeanalizujemy Twoje procesy biznesowe, zmapujemy najważniejsze i najpilniejsze potrzeby, wspólnie przygotujemy strategię cyfryzacji w obszarze self-service, według najlepszych wzorców rynkowych.
Proces przygotowania i realizacji projektu
Naszą usługę możemy przeprowadzić w całości zdalnie. W projekt zaangażowani będą doświadczeni konsultanci z obszaru biznesu, User Experience oraz technologii.
Sprawdź, w jaki sposób projektujemy eBOK – Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta.
Proces przygotowania i realizacji projektu podzieliliśmy na kilka etapów. Każdy z nich będzie istotnym kamieniem milowym w opracowaniu strategii zdalnej obsługi klienta.
Etapy procesu
- 1. Przygotowanie warsztatów z zespołem online.
- 2. Warsztaty z właścicielami biznesowymi. Mapowanie obecnego ekosystemu, potrzeb biznesowych, oczekiwań i szans w obszarze zdalnej obsługi klienta.
- 3. Opracowanie wyników warsztatów. Zdalne wywiady z klientami firmy.
- 4. Analiza wyników badań i opracowanie mapy AS-IS (obecnej sytuacji w obszarze obsługi klienta).
- 5. Analiza konkurencji, synteza wyników oraz opracowanie mapy AS-SHOULD (sytuacji optymalnej dla rozwoju w obszarze obsługi klienta) oraz rekomendacji.
- 6. Warsztat z właścicielami procesu obsługi klienta, opracowanie strategii zdalnej obsługi klienta.
Jakie firmy potrzebują tej usługi?
Zdalną obsługę klienta poprzez elektroniczne biuro obsługi klienta (eBOK) dotychczas proponowali głównie dostawcy mediów (usługi telekomunikacyjne, prąd, gaz, ciepło, woda, internet, telewizja). W obecnych warunkach kanał ten jest z powodzeniem wdrażany i rozwijany w bankach, przychodniach, zakładach ubezpieczeniowych itp. Możliwość zdalnego załatwiania spraw proponują też dystrybutorzy, oraz firmy świadczące usługi dla biznesu.
Analizowaliśmy, doradzaliśmy i projektowaliśmy systemy do elektronicznej zdalnej obsługi klienta dla organizacji z branży energetycznej (TAURON, Enea, Polenergia), finansowej (ING Bank Śląski, Pragma) oraz produkcyjnej (Kanlux, Chroma).
Przeczytaj >> case study Serwisu Klienta Biznesowego dla Kanlux <<
Wiedza o business design i cyberbezpieczeństwie na Twoim mailu
Piszemy i nagrywamy o business design, cyberbezpieczeństwie, transformacji cyfrowej oraz badaniach user experience. Nie przegap żadnego artykułu, wydarzenia i raportu!
Zarejestruj się na nasz newsletter Digital Drive i:
- Zdobądź wiedzę pomocną w cyfrowym rozwoju biznesu
- Wykorzystaj nasze doświadczenie i najnowsze podejście do realizacji projektów
- Poznaj wskazówki i inspiracje w cyfryzacji procesów HR, obsługi klienta, sprzedaży
- Dowiedz się jak zabezpieczyć dane i informacje w Twojej firmie
Administratorem Twoich danych osobowych jest Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez skrzynkę mailową, tj.: iod@pl.gt.com.
Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z przepisami prawa, na podstawie określonych podstaw i we wskazanych celach:
- Przesyłania informacji handlowej i/lub nawiązywania kontaktu – podstawa przetwarzania – Twoja zgodą i/lub prawnie uzasadniony interes Administratora, za który należy uznać marketing usług i produktów własnych (tj. art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO w związku z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 prawa telekomunikacyjnego).
Twoje dane osobowe mogą trafić do podmiotów przetwarzających danych osobowe na nasze zlecenie, tj. przede wszystkim obsługa mailingu oraz dostawców platform, na których umieszczamy wskazany raport. Wyżej wymienieni dostawcy mogą transferować Twoje dane osobowe do tzw. krajów trzecich, tj. poza EOG. Zgodnie z deklaracjami naszych dostawców usług zabezpieczeniem transferu są standardowe klauzule umowne lub odpowiednia decyzja Komisji Europejskiej. Pozostałe informacje o szczegółach przetwarzania, a w tym o odbiorcach danych, okresach przetwarzania, czy też na temat rozbudowanego katalogu praw podmiotów danych odnajdziesz w Polityce Prywatności.
Skontaktuj się