Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Twój zakres obowiązków:
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) przede wszystkim za utrzymanie standardów bhp w obszarze administracyjno- biurowym (nie produkcyjnym!) w tym prowadzenie szkoleń dla pracowników, poszerzenie ich świadomości i budowanie kultury bezpiecznego miejsca pracy. Do Twoich zadań będzie należało także przygotowywanie oraz wprowadzanie procedur, kontrola, nadzór i doradztwo w zakresie warunków pracy, opracowywanie danych i raportów z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, a także aktywny udział w audytach i kontrolach, w tym kontrolach regulatorów oraz w procesach rearanżacyjnych naszych biur.
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe w zakresie BHP lub studia podyplomowe z tego kierunku (warunek konieczny)
- kwalifikacje zawodowe określone dla stanowiska specjalista ds. BHP wg. rozporządzenia (warunek konieczny)
- minimum 2-letnie doświadczenie w pracy w obszarze BHP biurowo- administracyjnym
- merytoryczna oraz bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów prawa z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy dla stanowisk biurowo- administracyjnych (szkolenia wstępne, postępowania powypadkowe, doradztwo, tworzenie instrukcji i procedur, raportowanie BDO)
- zainteresowanie tematyką BHP i ochroną środowiska
- umiejętność organizacji i przeprowadzania szkoleń i warsztatów wewnętrznych, sztuka autoprezentacji mile widziana
- znajomość pakietu MS Office oraz kompetencje technologiczne – łatwość poruszania się w środowisku cyfrowym
- mobilność – gotowość do podjęcia wyjazdów służbowych średnio 2 x w roku (audyty bhp we wszystkich biurach Grant Thornton – Poznań, Warszawa, Katowice, Wrocław, Toruń, Rzeszów) oraz wsparcie i udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju biur podnoszących poziom bezpieczeństwa bhp
- chęć do podejmowania nowych wyzwań, poznania i zrozumienia otoczenia biznesowego naszej organizacji, dzielenia się wiedzą, a także jej szybkiego przyswajania
- nastawienie na promowanie kultury bezpieczeństwa pracy,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz proaktywna postawa
- komunikatywność - praca w zespole i z klientem wewnętrznym
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (min. poziom B1
Nasza oferta:
- bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
- kultura oparta o zaufanie, różnorodność i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
- możliwość rozwoju kompetencji interpersonalnych – praca w zespole i z Klientem
- praca hybrydowa (2 do 3 razy w tygodniu w biurze- must have) w komfortowym biurze w Poznaniu
- udział w różnorodnych projektach, brak rutyny w codziennej pracy
- stabilne warunki pracy (umowa o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów – m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy)
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, dostęp do platformy szkoleniowej
- możliwość udziału w wewnątrzfirmowych konkurach (np. #aGTywni, Pracownik Roku) i akcjach integracyjnych (np. Przystanek Relaks, Spotkanie Roczne, Jubileusz Pracy
- realny wpływ na otoczenie – możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne, dołączenia do zespołu eko-freaków lub wspierania fundacji czy domów dziecka, które mamy pod opieką
Jak przebiega rekrutacja?
-
Wybierz interesującą Cię ofertęZnajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
-
ZaaplikujWyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
-
Daj się poznać!Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
-
Wypatruj odpowiedziJeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
-
Witamy na pokładzie!Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
-
Czy możliwa jest praca zdalna?W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
-
Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
-
Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
-
Na jakich social mediach znajdę firmę GT?Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
-
Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!