GrantThornton - regiony

Bezpłatny webinar: TOP 5 wyzwań w obszarze HR związanych z ochroną danych osobowych w 2025 r.

Darmowa rejestracja

Rejestrację obsługuje platforma ClickMeeting (nie trzeba zakładać konta na platformie)

03

Kwietnia 2025

Czwartek

online

10:00 - 11:30

O webinarze

Zastanawiasz się, jak bezpiecznie przetwarzać dane osobowe w ramach procesów rekrutacyjnych i w związku z zarządzaniem pracownikami w Twojej firmie? Planujesz wdrożyć sztuczną inteligencję w obszarze HR w swojej organizacji? Chcesz dobrze przygotować się do kontroli ze strony UODO w 2025 r.? Zapraszamy na bezpłatny webinar, gdzie omówimy 5 największych wyzwań w 2025 r. w obszarze HR, które wiążą się z przetwarzaniem danych osobowych!

Na jakie problemy firm odpowiada nasze wydarzenie?

  • Zgodność z przepisami przy wdrażaniu nowych technologii: jak dostosować organizację do najnowszych regulacji prawnych w zakresie ochrony danych osobowych?
  • Bezpieczeństwo danych: jak chronić dane osobowe pracowników i kandydatów, które są przetwarzane w obszarze HR?
  • Efektywność procesów HR: jak z jednej strony wykorzystać nowoczesne technologie do usprawnienia procesów rekrutacyjnych i zarządzania pracownikami, by z drugiej strony zachować zgodność z przepisami RODO?
  • Minimalizacja ryzyka: jak zidentyfikować i zminimalizować ryzyka związane z przetwarzaniem danych osobowych w obszarze HR?

Na wydarzenie zapraszamy wspólnie z Dolnośląską Izbą Gospodarczą.

03

Kwietnia 2025

Czwartek

online

10:00 - 11:30

Kontakt w sprawie wydarzeń

Katarzyna Skibińska

Starszy specjalista

Prelegenci

Agenda

O czym opowiemy podczas webinarium?

  • Rekrutacja a RODO

    Omówimy testy psychologiczne, weryfikację kandydatów (background screening) oraz rekrutację prowadzoną przez bota. Dowiesz się, jak zgodnie z prawem przetwarzać dane osobowe kandydatów do pracy.

  • Nowoczesne technologie w obszarze zatrudnienia

    Przedstawimy zasady monitoringu wizyjnego, GPS, monitoringu poczty elektronicznej, ewidencjonowania czasu pracy oraz oceny wydajności i zachowania pracowników.

  • Weryfikacja karalności w kontekście „Ustawy Kamilka”

    Wyjaśnimy, jak prawidłowo przeprowadzać weryfikację karalności, sprawdzać osoby w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz weryfikować cudzoziemców.

  • Plan kontroli sektorowych UODO na 2025 rok

    Omówimy, jakie podmioty będą kontrolowane oraz jak przygotować organizację na ewentualną kontrolę ze strony UODO.

  • Najczęstsze braki w dokumentacji pracodawcy

    Przedstawimy wnioski z decyzji nakładających administracyjne kary pieniężne przez Prezesa UODO w latach 2023-2025 i podpowiemy, jak uniknąć najczęstszych błędów.

Współorganizator

Dolnośląska Izba Gospodarcza

Dolnośląska Izba Gospodarcza

Dolnośląska Izba Gospodarcza to jedna z najdłużej działających izb gospodarczych w Polsce.

Przygotuj się do webinaru
Przeczytaj specjalnie wybrane artykuły, dzieki którym lepiej zrozumiesz poruszane zagadnienia.

W 2024 r. Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych wydał 20 opublikowanych decyzji nakładających administracyjne kary pieniężne za naruszenia przepisów RODO na 24 podmioty. Łączna wartość nałożonych kar wyniosła blisko 14 mln zł.

10 listopada 2024 r. weszła w życie ustawa Prawo komunikacji elektronicznej, która zastąpiła dotychczas obowiązującą ustawę Prawo telekomunikacyjne. Nowa regulacja nakłada na dostawców usług komunikacji elektronicznej obowiązek wdrożenia szeregu działań zapewniających bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych.

Formularz rejestracyjny
03 Kwietnia 2025 • 10:00 - 11:30 • online,
Bezpłatny webinar: TOP 5 wyzwań w obszarze HR związanych z ochroną danych osobowych w 2025 r.

Pole obowiązkowe

Informacja o ciasteczkach

1. W ramach witryny Administrator stosuje pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

3. Administrator używa technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, w celu prowadzenia statystyk na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach witryny Administratora.

3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.