Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Twój zakres obowiązków:
O Deal Advisory / M&A
Jesteśmy działem złożonym z profesjonalistów, którzy doradzają w transakcjach M&A pracując dla polskich przedsiębiorców, funduszy private equity oraz międzynarodowych korporacji. W latach 2023 – 2024 sfinalizowaliśmy 50 transakcji o łącznej wartości 6,5 mld PLN oraz zostaliśmy liderem rankingu Mergermarket – Financial M&A Advisor pod kątem liczby przeprowadzonych transakcji w Polsce.
W związku z rozwojem Deal Origination – nowego zespołu działającego w ramach Deal Advisory, poszukujemy osoby na stanowisko Analityka.
Twoja rola:
- nawiązywanie i budowanie długoterminowych relacji z nowymi i obecnymi klientami działu Deal Advisory Grant Thornton, zarówno z prywatnymi przedsiębiorstwami, funduszami private equity, jak i międzynarodowymi korporacjami,
- przygotowywanie analiz rynkowych, analiza transakcji M&A na rynku w Polsce i Europie, identyfikacja targetów i inwestorów w poszczególnych branżach, zbieranie informacji o nadchodzących transakcjach na rynkach CEE,
- analiza wewnętrznych i zewnętrznych baz kontaktów, prowadzenie kampanii e-mailowych oraz telefonicznych w celu generowania leadów i organizacji spotkań,
- spotkania z potencjalnymi klientami, udział w ofertowaniu i pozyskiwaniu klientów dla działu Deal Advisory,
- aktualizacja i utrzymywanie dokładnych danych na temat klientów w CRM,
- współpraca z zespołami tworzącymi Deal Advisory w tym M&A, Transaction Advisory Services czy Corporate Finance.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w sprzedaży usług B2B, doskonałe umiejętności interpersonalne i sprzedażowe,
- umiejętności analitycznego myślenia i pracy w zespole,
- znajomość zagadnień z zakresu: fuzji i przejęć, metod wyceny przedsiębiorstw, analizy finansowej, analizy rynku,
- zainteresowanie rynkiem kapitałowym, transakcjami M&A w Polsce i w Europie,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Power Point oraz Excel.
Mile widziane:
- doświadczenie w doradztwie transakcyjnym lub strategicznym
Nasza oferta:
- możliwość rozwoju i zdobywanie doświadczenia w jednym z najbardziej aktywnych zespołów Deal Advisory w Polsce,
- ekspozycja na rynek M&A w Polsce i Europie,
- współpracę i relacje z czołowymi międzynarodowymi korporacjami, prywatnymi polskimi przedsiębiorstwami oraz funduszami private equity,
- elastyczna forma zatrudnienia (umowa zlecenie, umowa o pracę, B2B),
- jasno określona ścieżka kariery,
- ekspozycja na klienta poprzez udział w spotkaniach i wideokonferencjach,
- możliwość pracy w systemie hybrydowym – praca stacjonarna i home office,
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, dostęp do platformy szkoleniowej i benefitowej.
Jak przebiega rekrutacja?

-
Wybierz interesującą Cię ofertęZnajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
-
ZaaplikujWyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
-
Daj się poznać!Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
-
Wypatruj odpowiedziJeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
-
Witamy na pokładzie!Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
-
Czy możliwa jest praca zdalna?W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
-
Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
-
Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
-
Na jakich social mediach znajdę firmę GT?Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
-
Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!