fbpx

Audyt e-commerce i optymalizacja sprzedaży

Treść artykułu

Audyt e-commerce umożliwi szybkie sprawdzenie i optymalizację ścieżki zakupowej i poprawę wyników sprzedażowych w e-sklepie.

Dzięki audytowi e-commerce poznasz konkretne rekomendacje zmian, zyskasz przewagę nad konkurencją i zwiększysz sprzedaż. Pomożemy Ci wychwycić błędy w procesie sprzedaży online i w porę je naprawić.

Zakres usługi

Zrealizowaliśmy dotychczas ponad 350 audytów e-commerce i więcej niż 2,5 tysiąca sesji testów użyteczności. Korzystając z tych doświadczeń i wieloletniej praktyki, stworzyliśmy unikalne narzędzie audytu e-commerce na komputerze i urządzeniach mobilnych.

Przeczytaj, jakie badania UX w e-commerce warto wykorzystać.

Całość usługi jesteśmy w stanie wykonać zdalnie.

Analizujemy kluczowe obszary e-commerce:

  • Strona główna
  • Wyszukiwanie i strona produktowa
  • Rejestracja, logowanie i konto użytkownika
  • Proces zakupowy
  • Zwroty, kontakt i pomoc
  • Wymagania ogólne
  • Wymagania specyficzne dla mobile (uwzględniane w analizie mobile)

Prowadząc audyt UX, zawsze pamiętamy o specyfice Twojego biznesu i charakterze Twojego sklepu.

Usługa może zawierać:

  • Analizę sklepu internetowego z wykorzystaniem autorskiego narzędzia do audytu e-commerce
  • Diagnozę błędów oraz rekomendacje zmian
  • Analizę danych ilościowych (np.: Google Analytics)
  • Opracowanie strategii zmian w obrębie sklepu internetowego na bazie pozyskanych danych

Jako rezultat przeprowadzonego audytu otrzymasz konkretne rekomendacje dla zmian. Wyniki przekażemy w formie raportu ze wskazaniem na ekrany, na których zaobserwowano błędy. Oferujemy też pomoc w przeprojektowaniu sklepu tak, aby spełniał opisane wytyczne.

Ważny fragment

Dla branży e-commerce rozpoczyna się decydujący czas. Wymuszony sytuacją wzrost sprzedaży będzie szansą dla sklepów, które posiadają z idealnie zaprojektowanym procesem zakupowym. Inne mogą nie poradzić sobie z konkurencją i zniknąć z rynku.

Realizując autorski audyt e-commerce healthcheck pomogliśmy dziesiątkom e-sklepów B2B i B2C zwiększyć konwersję, lojalność klientów i długofalową sprzedaż.

Dodatkowo, wspólnie z czeskim fintechem Twisto przebadaliśmy 100 największych polskich sklepów internetowych pod kątem UX w ramach projektu Koszyk Roku.

Było to największe i najbardziej unikatowe badanie branży.

Inne artykuły z kategorii: Konsulting cyfrowy Zobacz wszystkie

vCISO to nie body leasing

Coraz więcej organizacji jest świadomych zagrożeń bezpieczeństwa czyhających na ich dane. Większość z nich nie posiada jednak do tego odpowiednich zasobów w postaci zespołu zarządzającego bezpieczeństwem nadzorowanego przez szefa bezpieczeństwa – CISO.  Ze względu na…

Najczęściej czytane