fbpx

Audyt e-commerce i optymalizacja sprzedaży

Treść artykułu

Audyt e-commerce umożliwi szybkie sprawdzenie i optymalizację ścieżki zakupowej i poprawę wyników sprzedażowych w e-sklepie.

Dzięki audytowi e-commerce poznasz konkretne rekomendacje zmian, zyskasz przewagę nad konkurencją i zwiększysz sprzedaż. Pomożemy Ci wychwycić błędy w procesie sprzedaży online i w porę je naprawić.

Zakres usługi

Zrealizowaliśmy dotychczas ponad 350 audytów e-commerce i więcej niż 2,5 tysiąca sesji testów użyteczności. Korzystając z tych doświadczeń i wieloletniej praktyki, stworzyliśmy unikalne narzędzie audytu e-commerce na komputerze i urządzeniach mobilnych.

Przeczytaj, jakie badania UX w e-commerce warto wykorzystać.

Całość usługi jesteśmy w stanie wykonać zdalnie.

Analizujemy kluczowe obszary e-commerce:

  • Strona główna
  • Wyszukiwanie i strona produktowa
  • Rejestracja, logowanie i konto użytkownika
  • Proces zakupowy
  • Zwroty, kontakt i pomoc
  • Wymagania ogólne
  • Wymagania specyficzne dla mobile (uwzględniane w analizie mobile)

Prowadząc audyt UX, zawsze pamiętamy o specyfice Twojego biznesu i charakterze Twojego sklepu.

Usługa może zawierać:

  • Analizę sklepu internetowego z wykorzystaniem autorskiego narzędzia do audytu e-commerce
  • Diagnozę błędów oraz rekomendacje zmian
  • Analizę danych ilościowych (np.: Google Analytics)
  • Opracowanie strategii zmian w obrębie sklepu internetowego na bazie pozyskanych danych

Jako rezultat przeprowadzonego audytu otrzymasz konkretne rekomendacje dla zmian. Wyniki przekażemy w formie raportu ze wskazaniem na ekrany, na których zaobserwowano błędy. Oferujemy też pomoc w przeprojektowaniu sklepu tak, aby spełniał opisane wytyczne.

Ważny fragment

Dla branży e-commerce rozpoczyna się decydujący czas. Wymuszony sytuacją wzrost sprzedaży będzie szansą dla sklepów, które posiadają z idealnie zaprojektowanym procesem zakupowym. Inne mogą nie poradzić sobie z konkurencją i zniknąć z rynku.

Realizując autorski audyt e-commerce healthcheck pomogliśmy dziesiątkom e-sklepów B2B i B2C zwiększyć konwersję, lojalność klientów i długofalową sprzedaż.

Dodatkowo, wspólnie z czeskim fintechem Twisto przebadaliśmy 100 największych polskich sklepów internetowych pod kątem UX w ramach projektu Koszyk Roku.

Było to największe i najbardziej unikatowe badanie branży.

Wiedza o business design i cyberbezpieczeństwie na Twoim mailu

Piszemy i nagrywamy o business design, cyberbezpieczeństwie, transformacji cyfrowej oraz badaniach user experience. Nie przegap żadnego artykułu, wydarzenia i raportu!

Zarejestruj się na nasz newsletter Digital Drive i:

  • Zdobądź wiedzę pomocną w cyfrowym rozwoju biznesu
  • Wykorzystaj nasze doświadczenie i najnowsze podejście do realizacji projektów
  • Poznaj wskazówki i inspiracje w cyfryzacji procesów HR, obsługi klienta, sprzedaży
  • Dowiedz się jak zabezpieczyć dane i informacje w Twojej firmie

Administratorem Twoich danych osobowych jest Grant Thornton Frąckowiak Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Poznaniu. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez skrzynkę mailową, tj.: iod@pl.gt.com.

Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie  z przepisami prawa, na podstawie określonych podstaw i we wskazanych celach:

  1. Przesyłania informacji handlowej i/lub nawiązywania kontaktu – podstawa przetwarzania –  Twoja zgodą i/lub prawnie uzasadniony interes Administratora, za który należy uznać marketing usług i produktów własnych (tj. art. 6 ust. 1 lit. a i f RODO w związku z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz art. 172 prawa telekomunikacyjnego).

Twoje dane osobowe mogą trafić do podmiotów przetwarzających danych osobowe na nasze zlecenie, tj. przede wszystkim obsługa mailingu oraz dostawców platform, na których umieszczamy wskazany raport. Wyżej wymienieni dostawcy mogą transferować Twoje dane osobowe do tzw. krajów trzecich, tj. poza EOG. Zgodnie z deklaracjami naszych dostawców usług zabezpieczeniem transferu są standardowe klauzule umowne lub odpowiednia decyzja Komisji Europejskiej. Pozostałe informacje o szczegółach przetwarzania, a w tym o odbiorcach danych, okresach przetwarzania, czy też na temat rozbudowanego katalogu praw podmiotów danych odnajdziesz w Polityce Prywatności.

Inne artykuły z kategorii: Konsulting cyfrowy Zobacz wszystkie

vCISO to nie body leasing

Coraz więcej organizacji jest świadomych zagrożeń bezpieczeństwa czyhających na ich dane. Większość z nich nie posiada jednak do tego odpowiednich zasobów w postaci zespołu zarządzającego bezpieczeństwem nadzorowanego przez szefa bezpieczeństwa – CISO.  Ze względu na…

Najczęściej czytane