Nasi doradcy świadczyli usługę doradztwa transakcyjnego oraz due diligence podatkowego i finansowego.
Włączenie Synergic do Grupy AMS pozwala na rozszerzenie działalności w obszarze DOOH i reklamy tranzytowej, zwiększenie efektów organizacyjnych oraz wykorzystanie potencjału obu podmiotów przy zachowaniu ich odrębnych kompetencji. Konsolidacja zasobów i doświadczeń wzmacnia także pozycję rynkową grupy. Transakcja wpisuje się w strategię Agory wzmacniającą jej obecność w segmencie reklamy zewnętrznej.
AMS to lider reklamy Out-of-Home (OOH) w Polsce, co potwierdza zdobycie licznych nagród. Działa w obszarze klasycznego i cyfrowego OOH, w outdoorze i indoorze, w przestrzeni miejskiej i galeriach handlowych czy fitness klubach premium.
Synergic to spółka skoncentrowana na działalności reklamowej w segmencie OOH (out-of-home), oferująca kompleksowe rozwiązania reklamowe na terenie całej Polski. Synergic specjalizuje się w kampaniach wykorzystujących dynamiczną reklamę cyfrową (digital out-of-home – DOOH), a także nośniki reklamowe z segmentu klasycznego OOH oraz reklamę na i w pojazdach transportu zbiorowego.
Nasz transakcje

