Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Twój zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację bieżących zadań w Sekretariacie, w zakresie wsparcia biznesu, takich jak: rejestracja poczty, wysyłka korespondencji, planowanie podróży służbowych, edycja oraz tworzenie dokumentów, administrowanie projektami w wewnętrznym systemie, dbanie o wspólną przestrzeń biurową. Do Twoich obowiązków będzie należało także tworzenie pozytywnego wizerunku firmy poprzez profesjonalną obsługę klienta oraz organizację spotkań. Ponadto będziesz odpowiedzialny(a) za nadzór nad zaopatrzeniem biura w materiały biurowe oraz spożywcze, a także utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami.
Pracując w naszym Zespole Administracji będziesz miał(a) możliwość poznania firmy od podszewki poprzez dynamiczną współpracę ze wszystkimi działami firmy. Staniesz się także cennym członkiem zgranego zespołu.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w pracy administracyjnej lub w obsłudze klienta
- dyspozycyjność do pracy w biurze (praca na pełen etat, w godz. od 8:00 do 16:00)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- dobra znajomość j. angielskiego (poziom minimum B1)
- wysoki poziom kultury osobistej i kompetencji interpersonalnych
- umiejętność samodzielnego planowania i realizacji zadań oraz ustalania priorytetów odpowiedzialność, skrupulatność i zaangażowanie
Nasza oferta:
- bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
- kultura oparta o zaufanie, różnorodność i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
- możliwość ogromnego rozwoju kompetencji interpersonalnych – praca w zespole i z Klientem
- jasno określona ścieżka kariery
- praca w międzynarodowym środowisku oraz możliwość współpracy z największymi podmiotami z różnych branż gospodarki
- stabilne warunki pracy (umowa o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów – m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy)
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, dostęp do platformy szkoleniowej
- możliwość udziału w wewnątrzfirmowych konkursach (np. #aGTywni, Pracownik Roku, CrossSeller Roku) i akcjach integracyjnych (np. Przystanek Relaks, Spotkanie Roczne, Jubileusz Pracy)
Jak przebiega rekrutacja?

-
Wybierz interesującą Cię ofertę
-
Zaaplikuj
-
Daj się poznać!
-
Wypatruj odpowiedzi
-
Witamy na pokładzie!
-
Czy możliwa jest praca zdalna?W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
-
Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
-
Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
-
Na jakich social mediach znajdę firmę GT?Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
-
Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!