Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Twój zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku będziesz odpowiedzialna za zarządzanie i bieżącą opiekę nad biurami z zakresu technicznego (usterki, awarie) i prawno-organizacyjnego (umowy, pisma, audyty wewnętrzne). Do Twoich zadań będzie należało między innymi:
- przygotowywanie oraz wprowadzenie procedur wewnętrznych,
- przygotowywanie zestawień, a także prognoz dla strategii rozwoju biur
- wspomaganie w procesie zmiany lokalizacji biur (wybór, koncepcja, space plany, zamówienia, przeprowadzki i rearanżacje)
Nasze oczekiwania:
- preferowane wykształcenie wyższe
- zainteresowanie tematyką rozwoju biur oraz aspiracje zawodowe w tym obszarze
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej - biegłe poruszanie się po rzutach technicznych - umiejętność samodzielnego przearanżowania powierzchni – warunek konieczny
- znajomość pakietu MS Office oraz kompetencje technologiczne – łatwość poruszania się w środowisku cyfrowym
- mobilność – gotowość do podjęcia wyjazdów służbowych (wizyty we wszystkich biurach Grant Thornton – Poznań, Warszawa, Katowice, Wrocław, Toruń, Rzeszów)
- chęć do podejmowania nowych wyzwań, poznania i zrozumienia otoczenia biznesowego naszej organizacji, dzielenia się wiedzą, a także jej szybkiego przyswajania
- samodzielność, odpowiedzialność oraz proaktywna postawa
- komunikatywność - praca w zespole i z klientem wewnętrznym
Mile widziane:
- doświadczenie na podobnym stanowisku lub udział w procesie aranżacji biur
- umiejętności analityczne i doświadczenie w tworzeniu umów najmu
- doświadczenie w zarządzaniu budżetem
Nasza oferta:
- bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
- kultura oparta o zaufanie, współpracę, różnorodność i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
- środowisko pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami (jeśli potrzebujesz racjonalnych usprawnień, które ułatwią Ci udział w rekrutacji, poinformuj nas o tym w formularzu aplikacyjnym)
- możliwość ogromnego rozwoju kompetencji interpersonalnych – współpraca w zespole oraz z różnymi działami firmy
- możliwość pracy w modelu hybrydowym
- jasno określona ścieżka kariery
- stabilne warunki pracy (umowa o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów – m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy)
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, dostęp do platformy szkoleniowej
- możliwość udziału w wewnątrzfirmowych konkursach (np. #aGTywni, Pracownik Roku) i akcjach integracyjnych (np. Przystanek Relaks, Spotkanie Roczne, Jubileusz Pracy)
- realny wpływ na otoczenie – możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne, dołączenia do zespołu eko-freaków lub wspierania fundacji czy domów dziecka, które mamy pod opieką
Jak przebiega rekrutacja?

-
Wybierz interesującą Cię ofertęZnajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
-
ZaaplikujWyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
-
Daj się poznać!Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
-
Wypatruj odpowiedziJeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
-
Witamy na pokładzie!Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
-
Czy możliwa jest praca zdalna?W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
-
Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
-
Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
-
Na jakich social mediach znajdę firmę GT?Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
-
Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!