Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Twój zakres obowiązków:
Interesuje Cię tematyka ekonomii i finansów? Czujesz się pewnie w social mediach i potrafisz tworzyć angażujące treści? Studiujesz i chcesz zdobyć pierwsze doświadczenie w międzynarodowej firmie audytorsko-doradczej? Do programu ambasadorskiego GT zapraszamy studentów już od pierwszego roku studiów. Szukamy osób pełnych energii, kreatywnych, z dobrą organizacją czasu i z łatwością nawiązujących relacje.
Do Twoich zadań będzie należało:
- promowanie Grant Thornton w social mediach
 - dzielenie się ze studentami naszymi aktualnymi ofertami pracy i staży
 - pomoc w organizacji wydarzeń na uczelni
 - udział w targach pracy
 - uczestniczenie w obowiązkowych i fakultatywnych szkoleniach dla ambasadorów
 
Nasze oczekiwania:
- zainteresowanie tematyką finansów i ekonomii
 - status studenta I-II roku studiów licencjackich na kierunkach finansowych i ekonomicznych
 - dostępności około 30h w ciągu miesiąca
 - kreatywność, lekkie pióro
 - doświadczenie w tworzeniu treści na social media (Instagram, Tik-Tok, Facebook) - mile widziane
 - gotowość do podjęcia współpracy od października 2025 r.
 - inicjatywa w działaniu - działalność w kołach naukowych, organizacjach lub samorządach studenckich będzie dodatkowym atutem
 - łatwość w nawiązywaniu relacji i otwartość
 
Nasza oferta:
- coaching kariery i spotkania rozwojowe - możliwość skonsultowania Twojej przyszłej ścieżki zawodowej z ekspertem merytorycznym oraz wsparcie w przygotowaniu dokumentów aplikacyjnych
 - pełen pakiet szkoleń – nauczysz się od najlepszych, jak skutecznie prowadzić kampanie promocyjne i rozwijać swoje kompetencje marketingowe.
 - wynagrodzenie – doceniamy Twoje zaangażowanie i czas poświęcony na promowanie naszej marki.
 - gadżety firmowe – dzięki którym będziesz mógł promować naszą markę
 - dostęp do wydarzeń firmowych – bądź z nami na ważnych eventach, imprezach integracyjnych i spotkaniach.
 - referencje po zakończeniu współpracy
 - skrócona ścieżka rekrutacji do Grant Thornton - możliwość udziału w warsztatach organizowanych przez Grant Thornton bez procesu rekrutacji oraz nawiązania współpracy po zakończeniu programu
 
Jak przebiega rekrutacja?
      - 
          Wybierz interesującą Cię ofertęZnajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
             - 
          ZaaplikujWyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
             - 
          Daj się poznać!Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
             - 
          Wypatruj odpowiedziJeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
             - 
          Witamy na pokładzie!Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
             
- 
            Czy możliwa jest praca zdalna?W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
 - 
            Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
 - 
            Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
 - 
            Na jakich social mediach znajdę firmę GT?Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
 - 
            Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!