GrantThornton - regiony
Centra usług wspólnych to jednostki wykonujące różnorodne działania dla zrzeszonej grupy podmiotów. Takie rozwiązanie organizacyjne zyskuje na popularności ze względu na korzyści wynikające ze skali działalności. Wykonywanie obowiązków na rzecz kilku podmiotów pozwala na efektywne wykorzystanie zasobów i ustandaryzowanie procesów w firmach.

W zależności od zakresu obowiązków oraz liczby zrzeszonych podmiotów, Centra usług wspólnych mogą przybierać różny poziom skomplikowania. Tym samym, współpraca w ramach Centrum  to często nie tylko samo przejęcie obowiązków, ale także stworzenie dodatkowego zaplecza merytorycznego.

Charakterystyka klienta – Centrum usług wspólnych

Klient to podmiot świadczący usługi dla innych podmiotów grupy w ramach Centrum usług wspólnych. Na polskim rynku obecny jest od ponad 10 lat roku. Przez ten czas firma zdecydowanie zwiększyła zatrudnienie i aktualnie posiada kilkuset pracowników na umowach o pracę oraz kilkadziesiąt osób na umowach zlecenie. Od początku powstania Klient nawiązał współpracę z Departamentem Outsourcingu Grant Thornton w zakresie usługi kadrowo-płacowej.

Nagła nieobecność pracownika kadrowego w Centrum usług wspólnych

Niedawno jeden z kluczowych pracowników Klienta w zespole kadrowym niespodziewanie z dnia na dzień stał się nieobecny. Osoba ta zajmowała się przygotowywaniem dokumentów dotyczących zatrudnienia pracowników. Jej nieobecność stworzyła ryzyko zakłócenia kluczowych procesów kadrowych, takich jak: terminowe przygotowywanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz dokumentów związanych z zatrudnieniem i rozliczeniami. Firma pilnie potrzebowała wsparcia, aby zapewnić płynne przejęcie obowiązków nieobecnego pracownika i zagwarantować sprawne funkcjonowanie działu kadr.

Google news

Bądź na bieżąco ze zmianami w prawie, podatkach i księgowości! Zaobserwuj nas w Wiadomościach Google

Zaproponowane i wdrożone rozwiązanie w Centrum usług wspólnych

Grant Thornton niezwłocznie rozszerzyło zakres świadczonych usług i przejęło obowiązki nieobecnego pracownika kadrowego. Specjaliści Departamentu Outsourcingu szybko wdrożyli się w obowiązujące procedury i systemy wewnętrzne klienta, co pozwoliło uniknąć opóźnień oraz potencjalnych nieprawidłowości.

Skorzystaj z naszych usług z zakresu: Usługi kadrowo-płacowe
Dowiedz się więcej

Korzyści dla klienta – Centrum usług wspólnych

Elastyczność działania oraz dostępność kompetencji zespołu Grant Thornton w połączeniu ze znajomością specyfiki Klienta pozwoliły na natychmiastowe przejęcie obowiązków kadrowych pozostawionych nagle bez opieki. Dzięki temu utrzymano ciągłość procesów kadrowych, a Klient bez presji mógł rozpocząć rekrutację nowego pracownika, a następnie dokładnie przeprowadzić jego proces wdrożenia.

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach

Świadczymy usługi w zakresie Outsourcing kadr i płac

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Poproś o kontakt

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com.

Artykuły z kategorii: Outsourcing kadr i płac

Zobacz wszystkie

Usługi Grant Thornton z obszaru: Outsourcing kadr i płac

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Informacja o ciasteczkach

1. W ramach witryny Administrator stosuje pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

3. Administrator używa technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, w celu prowadzenia statystyk na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach witryny Administratora.

3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.