GrantThornton - regiony

Grant Thornton wśród najsilniejszych marek w Polsce

Skontaktuj się

Jacek Kowalczyk

Dyrektor, Marketing i PR

Marka Grant Thornton awansowała na 7. miejsce najsilniejszych brandów w szeroko rozumianej branży konsultingowej – wynika z rankingu „TOP MARKA”.

Grant Thornton to nie tylko szybko rosnąca firma audytorsko-doradcza, ale też mocny i rosnący na sile brand. W zaprezentowanej najnowszej edycji rankingu „TOP MARKA”, przygotowywanej przez miesięcznik „Press” i agencję monitoringu mediów „Press-Service”, Grant Thornton został sklasyfikowany jako 7. najsilniejsza marka branży konsultingowej. To awans o jedną pozycję w stosunku do zeszłego roku (przed Capgemini). Wyżej sklasyfikowane zostały jedynie Deloitte, PwC, KPMG, EY, Accenture i McKinsey.

Biorąc pod uwagę wszystkie branże, Grant Thornton zajął 329. miejsce, między Sheratonem a Apple Pay. Oznacza to skok o 68 miejsc w stosunku do zeszłego roku.

Warto dodać, że ranking tworzony jest na podstawie twardych kryteriów, tzn. na podstawie liczby publikacji marki (nazwy lub logotypu) w mediach drukowanych i internetowych, skorygowanej o sentyment (relację publikacji pozytywnych i negatywnych).

Grant Thornton to jedna z najszybciej rozwijających się firm na rynku audytu, doradztwa i outsourcingu w Polsce. W roku obrotowym 2019/2020 przychody sięgnęły 98 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż w poprzednim roku i o 95 proc. więcej niż cztery lata wcześniej.

Oferta Grant Thornton Zobacz, w czym możemy pomóc twojej firmie

Informacja o ciasteczkach

1. W ramach witryny Administrator stosuje pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

3. Administrator używa technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, w celu prowadzenia statystyk na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach witryny Administratora.

3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.