Legislacyjny ekspres pędzi, ale na ekologicznym paliwie
W 2022 roku uchwalono prawie 32 tys. stron nowego prawa, czyli o 52 proc. więcej niż w 2021 roku. Duża część legislacji to jednak skutek...
Dyrektor marketingu i PR w Departamencie Relacji Biznesowych Grant Thornton. Odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, działalność analityczną oraz obszar business development.
Ma bogate doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym. Zanim dołączył do Grant Thornton przez 10 lat pracował w dzienniku „Puls Biznesu”, w którym zajmował się tematyką makroekonomiczną, polityką gospodarczą państwa oraz doradztwem biznesowym. Współpracował też m.in. z magazynami „Wprost” i „Forbes”.
Został dwukrotnie (w 2009 i 2014 r.) nagrodzony w Konkursie im. Władysława Grabskiego organizowanym przez Narodowy Bank Polski dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych w Polsce.
W 2022 roku uchwalono prawie 32 tys. stron nowego prawa, czyli o 52 proc. więcej niż w 2021 roku. Duża część legislacji to jednak skutek...
W 2022 roku audytorzy aż w 78% przypadków nie mieli zastrzeżeń do sprawozdań finansowych spółek notowanych na GPW. Sygnalizowane ryzyko...
Rok 2022 był dobrym czasem dla HR-owców. Na portalach rekrutacyjnych pojawiło się 142,6 tys. ofert pracy w obszarze HR, czyli o 43% więcej...
W lutym pracodawcy opublikowali w sieci 297 tys. nowych ogłoszeń o pracę – wynika z badania Element i Grant Thornton. To o 1% więcej niż w...