fbpx

Jacek Kowalczyk

Dyrektor, Marketing i PR

Biografia

Dyrektor marketingu i PR w Departamencie Relacji Biznesowych Grant Thornton. Odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, działalność analityczną oraz obszar business development.

Ma bogate doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym. Zanim dołączył do Grant Thornton przez 10 lat pracował w dzienniku „Puls Biznesu”, w którym zajmował się tematyką makroekonomiczną, polityką gospodarczą państwa oraz doradztwem biznesowym. Współpracował też m.in. z magazynami „Wprost” i „Forbes”.

Został dwukrotnie (w 2009 i 2014 r.) nagrodzony w Konkursie im. Władysława Grabskiego organizowanym przez Narodowy Bank Polski dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych w Polsce.

Ostatnie publikacje

Rynek pracy znowu traci moc

W sierpniu pracodawcy w Polsce opublikowali 238 tys. ogłoszeń o pracę – to o 22 proc. mniej niż przed rokiem. Wygrzebywanie się rynku pracy z…

Rynek pracy wychodzi z hibernacji

W czerwcu na portalach rekrutacyjnych pracodawcy w Polsce opublikowali 246 tys. ofert pracy. To o jedną czwartą więcej niż w maju i tylko 16 proc.…

Nasi eksperci