fbpx

Jacek Kowalczyk

Dyrektor, Marketing i PR

Biografia

Dyrektor marketingu i PR w Departamencie Relacji Biznesowych Grant Thornton. Odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, działalność analityczną oraz obszar business development.

Ma bogate doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym. Zanim dołączył do Grant Thornton przez 10 lat pracował w dzienniku „Puls Biznesu”, w którym zajmował się tematyką makroekonomiczną, polityką gospodarczą państwa oraz doradztwem biznesowym. Współpracował też m.in. z magazynami „Wprost” i „Forbes”.

Został dwukrotnie (w 2009 i 2014 r.) nagrodzony w Konkursie im. Władysława Grabskiego organizowanym przez Narodowy Bank Polski dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych w Polsce.

Ostatnie publikacje

Pandemia zakręciła kołem fortuny na GPW

Producenci sprzęty medycznego, branża recyklingowa i deweloperzy gier komputerowych to branże GPW, które najmocniej urosły na pandemii. Odzieżówka, turystyka i rekreacja to natomiast branże poturbowane…

HR-owiec na rynku pracy

Choć wybuch pandemii przydusił w 2020 roku zapotrzebowanie firm na HR-owców, ostatnie miesiące przyniosły niemal eksplozję ofert pracy w tym obszarze. O pracę obecnie łatwiej…

Nasi eksperci