Popyt na pracowników lekko słabnie
Pracodawcy w sierpniu ograniczyli liczbę otwartych procesów rekrutacyjnych – wynika z badania Grant Thornton i firmy Element. Opublikowali...
Dyrektor marketingu i PR w Departamencie Relacji Biznesowych Grant Thornton. Odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, działalność analityczną oraz obszar business development.
Ma bogate doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym. Zanim dołączył do Grant Thornton przez 10 lat pracował w dzienniku „Puls Biznesu”, w którym zajmował się tematyką makroekonomiczną, polityką gospodarczą państwa oraz doradztwem biznesowym. Współpracował też m.in. z magazynami „Wprost” i „Forbes”.
Został dwukrotnie (w 2009 i 2014 r.) nagrodzony w Konkursie im. Władysława Grabskiego organizowanym przez Narodowy Bank Polski dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych w Polsce.
Ostatnie publikacje autora
Zobacz więcejPracodawcy w sierpniu ograniczyli liczbę otwartych procesów rekrutacyjnych – wynika z badania Grant Thornton i firmy Element. Opublikowali...
Podstawą unijnego i polskiego systemu przeciwdziałania praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu, uregulowanego w Ustawie AML (tj....
Unijni przedsiębiorcy, którzy po agresji rosyjskiej na Ukrainę nie podjęli decyzji o zaprzestaniu prowadzenia działalności na rynkach...
Pierwsze półrocze 2023 roku przyniosło wyraźne osłabienie popytu na HR-owców na polskim rynku pracy. Na portalach rekrutacyjnych pojawiło...