fbpx

GrantThornton

Jacek Kowalczyk

Dyrektor, Marketing i PR

Biografia

Dyrektor marketingu i PR w Departamencie Relacji Biznesowych Grant Thornton. Odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, działalność analityczną oraz obszar business development.

Ma bogate doświadczenie w dziennikarstwie ekonomicznym. Zanim dołączył do Grant Thornton przez 10 lat pracował w dzienniku „Puls Biznesu”, w którym zajmował się tematyką makroekonomiczną, polityką gospodarczą państwa oraz doradztwem biznesowym. Współpracował też m.in. z magazynami „Wprost” i „Forbes”.

Został dwukrotnie (w 2009 i 2014 r.) nagrodzony w Konkursie im. Władysława Grabskiego organizowanym przez Narodowy Bank Polski dla najlepszych dziennikarzy ekonomicznych w Polsce.

Ostatnie publikacje

Kończy się boom ofert pracy

W maju 2022 roku pracodawcy opublikowali w sieci 294 tys. nowych ogłoszeń o pracę, czyli o 3 proc. mniej niż przed rokiem. To koniec 14-miesięcznej…

Wiosna obrodziła miejscami pracy

Napływ uchodźców z Ukrainy nie zmienił na razie istotnie polskiego rynku pracy. W kwietniu 2022 roku pracodawcy opublikowali aż 308 tys. nowych ogłoszeń o pracę.…

Firma gotowa na sprzedaż [PORADNIK]

Podjęcie decyzji o sprzedaży biznesu samo w sobie stanowi duże wyzwanie. Trudno rozpatrywać je jedynie pod kątem chłodnych finansowych kalkulacji – w grę wchodzą tu…

Nasi eksperci