Z przyjemnością informujemy, że marka Grant Thornton w Polsce została laureatem tegorocznej, piętnastej edycji projektu Superbrands i otrzymała prestiżowe wyróżnienie Business Superbrands 2021.

Tytuł Superbrands to jedna z najbardziej rozpoznawalnych nagród marketingowych w Polsce. W segmencie konsumenckim przyznawana na podstawie ankiet telefonicznych wśród 10 tys. osób oraz obrad szerokiej Kapituły. W segmencie biznesowym wybierana jest przez organizatorów wspólnie z ekspertami Konfederacji Lewiatan – jednej z największych polskich organizacji biznesowych reprezentującej interesy pracodawców. Oceniają oni jakość produktów lub usług, jakość relacji B2B, innowacyjność i działania CSR.

W tegorocznej edycji konkursu tytuł Superbrands otrzymały 33 marki, w tym Apart, Aviva, Cisowianka, Forbes, Onet, Viessmann i Volvo Trucks.

Superbrands jest jedyną na świecie niezależną organizacją promującą ideę brandingu poprzez identyfikację, nagradzanie i prezentację studiów przypadku marek, które osiągnęły rynkowy sukces. Od 27 lat na świecie (w blisko 90 krajach) i ponad 15 lat w Polsce wyłania najsilniejsze marki na danym rynku.

Tomasz Wróblewski

Partner zarządzający Grant Thornton

Cieszymy się, że zarówno z tego, że marka Grant Thornton dociera do nowych odbiorców, jak i z tego, że zyskuje coraz większą renomę i zaufanie w środowisku biznesowym. Tytuł Superbrands jest dla nas tego potwierdzeniem. W branży usług profesjonalnych szczególną rolę w kształtowaniu marki odgrywają pracownicy. Dziękuję mojemu Zespołowi za ogromne zaangażowanie w budowanie rozpoznawalności i reputacji marki Grant Thornton – to Wasza nagroda!