Wybierz usługę po lewej lub skontaktuj się z nami mailowo!
Twój zakres obowiązków:
The Auditors - tajemnica pewnej rodziny. Symulacja projektu audytorskiego
„The Auditors” to rodzina złożona z seniora rodu Jana i jego czworo dzieci, którym przypada część jego majątku w postaci firm, którymi niegdyś zarządzał.
Ich perypetie biznesowe są kanwą dla programu, który powstał, by przybliżyć Studentom przygodę, jaką jest praca w audycie. To cykl praktycznych warsztatów z dynamicznej formule symulacji projektu audytorskiego: ciekawy scenariusz, praca z „żywym” Klientem, wsparcie ekspertów i szereg zagadek do rozwiązania. Od 2017 roku przeszkoliliśmy już ponad 200 osób, z czego blisko 50 zostało z nami na dłużej.
Tym razem spotkamy się na żywo! Dwa pierwsze warsztaty odbędą się w naszych biurach (Warszawa, Poznań, Katowice, Wrocław). Natomiast WIELKI FINAŁ odbędzie się w luksusowym hotelu w Warszawie, gdzie będziecie mieć okazję zaprezentować swoje osiągnięcia przed pozostałymi uczestnikami oraz, przede wszystkim, przed członkami rodu Auditors. Jan, ojciec rodu, tylko czeka, żeby przyjrzeć się Waszym poczynaniom…
Dołączając do programu The Auditors będziesz miał(a) możliwość:
- uczestniczyć w projektach w audytorskich, współpracując z zespołem projektowym oraz klientem
- dowiedzieć się jak zaplanować i przeprowadzić badanie audytowe
- dowiedzieć się, czym są i przeprowadzić takie procedury jak: inwentaryzacja zapasów oraz środków trwałych, kowenanty, cash flow, potwierdzanie sald
- wykorzystać wiedzę zdobytą podczas studiów w praktyce
- zaobserwować i poznać procesy biznesowe w audytowanych spółkach
Doświadczenie w audycie otworzy przed Tobą szerokie możliwości rozwoju w świecie finansów.
Nasze oczekiwania:
- status studenta II - V roku studiów na kierunkach ekonomicznych (finanse i rachunkowość lub pokrewne)
- wiedza z obszaru rachunkowości
- chęć do pracy w zespole
- spostrzegawczość i umiejętność analitycznego myślenia
- znajomość MS Excel
- znajomość języka angielskiego
Nasza oferta:
- 3 warsztaty w dynamicznej formule symulacji projektu audytorskiego
- oferta pracy (pełny wymiar czasu) lub stażu (w wymiarze ok. 30 godz. w tygodniu) w Zespole Audytu w jednym z miast: Poznań, Warszawa, Wrocław, Katowice
- elastyczny czas pracy (możliwość dostosowania do zajęć na uczelni)
- możliwość pracy zdalnej
- jasno określona ścieżka kariery – od Stażysty do Seniora
- uczestnictwo w systemie szkoleń wewnętrznych
- bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
- kultura oparta o zaufanie, różnorodność i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
- możliwość ogromnego rozwoju kompetencji interpersonalnych – praca w osobowym zespole i z Klientem
- możliwość udziału w wewnątrzfirmowych konkurach (np. #aGTywni, Pracownik Roku, CrossSeller Roku) i akcjach integracyjnych (np. Przystanek Relaks, Spotkanie Roczne, Jubileusz Pracy)
- realny wpływ na otoczenie – możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne, dołączenia do zespołu eco-freaków lub wspierania fundacji czy domów dziecka, które mamy pod opieką
Jak przebiega rekrutacja?

-
Wybierz interesującą Cię ofertęZnajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
-
ZaaplikujWyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
-
Daj się poznać!Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
-
Wypatruj odpowiedziJeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
-
Witamy na pokładzie!Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
-
Czy możliwa jest praca zdalna?W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
-
Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
-
Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
-
Na jakich social mediach znajdę firmę GT?Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
-
Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!