Firmy z sektora MŚP po raz kolejny otrzymały szansę na wsparcie swoich działań związanych z rozwojem na zagraniczne rynki i promowaniem Marki Polskiej Gospodarki.
Z początkiem stycznia 2017 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła kolejny już nabór w konkursie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.
Firmy z sektora MŚP po raz kolejny otrzymały szansę na wsparcie swoich działań związanych z rozwojem na zagraniczne rynki. Dofinansowanie zostanie udzielone przedsiębiorcom zamierzającym uczestniczyć w działaniach promocyjnych przewidzianych w ramach 12 branżowych programach promocji oraz 5 programach promocji na rynkach perspektywicznych w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.
Sprawdź Doradztwo europejskie Grant Thornton
Branżowe programy promocji to:
- Biotechnologia i farmaceutyka
- Budowa i wykańczanie budowli
- Części samochodowe i lotnicze
- IT/ICT
- Jachty i łodzie
- Kosmetyki
- Maszyny i urządzenia
- Meble
- Moda Polska
- Polskie specjalności żywnościowe
- Sektor usług prozdrowotnych
- Sprzęt medyczny
Programy promocji na rynkach perspektywicznych obejmują Indie, Algierię, Iran, Wietnam i Meksyk.
Firmy, które wezmą udział w konkursie mają szansę otrzymać do 85% dofinansowania na działania związane z promocją marki, m. in. na udział w targach. Nabór potrwa od 10 lutego do 13 marca 2017 r.
Potencjał w ekspansji polskich marek na globalne rynki, jest na tyle duży, że przedsiębiorcy z sektora MŚP po raz kolejny mogą sięgnąć po środki na promowanie swoich wyrobów i usług które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych.
Czytaj więcej o dotacjach w magazynie PLUS