Firmy z sektora MŚP po raz kolejny otrzymały szansę na wsparcie swoich działań związanych z rozwojem na zagraniczne rynki i promowaniem Marki Polskiej Gospodarki.
Z początkiem stycznia 2017 r. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłosiła kolejny już nabór w konkursie „Wsparcie MŚP w promocji marek produktowych – Go to Brand” z Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014 – 2020.
Firmy z sektora MŚP po raz kolejny otrzymały szansę na wsparcie swoich działań związanych z rozwojem na zagraniczne rynki. Dofinansowanie zostanie udzielone przedsiębiorcom zamierzającym uczestniczyć w działaniach promocyjnych przewidzianych w ramach 12 branżowych programach promocji oraz 5 programach promocji na rynkach perspektywicznych w celu promowania marek produktowych (wyrobów/usług), które mają szansę stać się markami rozpoznawalnymi na rynkach zagranicznych oraz promowania Marki Polskiej Gospodarki.
Sprawdź Doradztwo europejskie Grant Thornton