Zarządzanie relacjami z dostawcami
W celu optymalnego wykorzystania wartości wynikającej z podpisanej umowy z dostawcą, kolejnym etapem strategicznego zarządzania obszarem...
Małgorzata jest odpowiedzialna za obszar doradztwa strategicznego, tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla przedsiębiorstw oraz strategii sukcesyjnych.
Od 25 lat współpracuje z polskimi przedsiębiorstwami w zakresie tworzenia i redefiniowania modeli biznesowych, budowania oraz wdrażania strategii, doskonalenia systemów organizacyjno-zarządczych, jak również implementowania rozwiązań innowacyjnych.
Pomaga budować wizję, tożsamość i efektywność firm rodzinnych oraz wspiera je w wypracowywaniu skutecznych rozwiązań, prowadząc warsztaty rozwojowe. Członek zespołu branżowego do spraw firm rodzinnych.
Posiada potwierdzone kompetencje pozwalające prowadzić procesy coachingu w oparciu o 11 kluczowych kompetencji coacha International Coach Federation. Prelegentka na konferencjach i wydarzeniach biznesowych.
W 2017 roku dołączyła do zespołu konsultingu Grant Thornton.
W celu optymalnego wykorzystania wartości wynikającej z podpisanej umowy z dostawcą, kolejnym etapem strategicznego zarządzania obszarem...
„Czarny łabędź” skłonił w tym roku wiele firm rodzinnych do refleksji nad przyszłością biznesu. Wiele z nich napisało już swoje...
Obszar zakupowy organizacji, dzięki ustrukturyzowanym działaniom o długofalowym charakterze, przyczynia się do wzrostu konkurencyjności...
Rzeczywistość pandemiczna wywarła bezprecedensowy wpływ na funkcjonowanie przedsiębiorstw. Przerwanie łańcuchów dostaw, wywołane sytuacją...