Z przyjemnością prezentujemy kolejną edycję „Purpurowego Informatora”, czyli cyklu analiz, w którym omawiamy ważne dla przedsiębiorców kwestie prawne, księgowe i kadrowe. Tym razem tematem naszego cyklu jest RODO, a konkretnie to, czego można spodziewać się podczas kontroli Urzędu Ochrony Danych Osobowych i jak się do niej przygotować.

25 maja 2019 r. minął rok, odkąd weszły w życie nowe, unijne przepisy dotyczące ochrony danych osobowych i przez polską gospodarkę przetoczyła się wielka „operacja RODO”, w ramach której wszystkie przedsiębiorstwa w Polsce musiały dostosować się do nowych przepisów. Teraz, gdy prawdopodobnie zdecydowana większość firm w lepszy czy gorszy sposób wdrożyła już procedury RODO, przedsiębiorcy zaczynają zastanawiać się, na ile są bezpieczni, gdy do drzwi zapuka kontrola.

Właśnie dlatego oddajemy w Państwa ręce Purpurowy Informator, który ma zwrócić Państwa uwagę na zagadnienia związane z urzędowymi kontrolami sprawdzającymi poprawność przetwarzania danych osobowych w organizacji. Przybliżamy przebieg kontroli, kryteria ustalania wysokości kar administracyjnych, a także opisujemy część tych, które zostały już nałożone po wejściu w życie RODO. W opracowaniu ujęte zostały także wskazówki, jak poprawnie przygotować się do kontroli oraz wymienione są sektory, w obrębie których kontrole obecnie się toczą lub będą toczyły się do końca roku 2019.

Porozmawiajmy o Twoich wyzwaniach

Świadczymy usługi w zakresie Jak przygotować się do kontroli RODO

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Poproś o kontakt

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com.