Marka Grant Thornton awansowała na 7. miejsce najsilniejszych brandów w szeroko rozumianej branży konsultingowej – wynika z rankingu „TOP MARKA”.
Grant Thornton to nie tylko szybko rosnąca firma audytorsko-doradcza, ale też mocny i rosnący na sile brand. W zaprezentowanej najnowszej edycji rankingu „TOP MARKA”, przygotowywanej przez miesięcznik „Press” i agencję monitoringu mediów „Press-Service”, Grant Thornton został sklasyfikowany jako 7. najsilniejsza marka branży konsultingowej. To awans o jedną pozycję w stosunku do zeszłego roku (przed Capgemini). Wyżej sklasyfikowane zostały jedynie Deloitte, PwC, KPMG, EY, Accenture i McKinsey.
Biorąc pod uwagę wszystkie branże, Grant Thornton zajął 329. miejsce, między Sheratonem a Apple Pay. Oznacza to skok o 68 miejsc w stosunku do zeszłego roku.
Warto dodać, że ranking tworzony jest na podstawie twardych kryteriów, tzn. na podstawie liczby publikacji marki (nazwy lub logotypu) w mediach drukowanych i internetowych, skorygowanej o sentyment (relację publikacji pozytywnych i negatywnych).
Grant Thornton to jedna z najszybciej rozwijających się firm na rynku audytu, doradztwa i outsourcingu w Polsce. W roku obrotowym 2019/2020 przychody sięgnęły 98 mln zł, czyli o 15 proc. więcej niż w poprzednim roku i o 95 proc. więcej niż cztery lata wcześniej.