Czym jest elektroniczna obsługa klienta?
Sprawna elektroniczna obsługa klienta to podstawa utrzymania ciągłości działania biznesu. W obecnym czasie większość procesów firmowych przenosi się do kanału online, nie inaczej jest z obsługą klienta. Przygotujemy Twoja firmę na wykorzystanie kanału online i budowę skutecznych rozwiązań samoobsługowych.
-
Rola elektronicznej obsługi klienta
Elektroniczna obsługa klienta wychodzi naprzeciw współczesnym potrzebom klientów dzięki czemu zwiększa sprzedaż i retencję użytkowników. Pozwala również zautomatyzować i zoptymalizować procesy obsługi zwiększając oszczędności firmy.
-
Kiedy się na nią zdecydować?
Podczas wdrażania od podstaw lub rozwijania istniejącego systemu elektronicznej obsługi klienta. Gdy zaistnieje potrzeba automatyzacji procesów, wykonywanych w biurze lub za pośrednictwem Call Center, usprawnienie obiegu dokumentów oraz wprowadzenia zmian w modelu i kanałach sprzedaży.
-
Co dzięki niej zyskasz?
Analiza potrzeb biznesowych organizacji w kontekście cyfryzacji procesów obsługi klienta. Audyt istniejących narzędzi i poprawę ich użyteczności oraz rozwój nowych funkcjonalności według najlepszych wzorców rynkowych.
PROCES PRZYGOTOWANIA:
Naszą usługę możemy przeprowadzić w całości zdalnie. W projekt zaangażowani będą doświadczeni konsultanci z obszaru biznesu, User Experience oraz technologii.
Zakres wsparcia
Proces przygotowania i realizacji projektu podzieliliśmy na kilka etapów. Każdy z nich będzie istotnym kamieniem milowym w opracowaniu strategii zdalnej obsługi klienta.
-
Warsztaty z Zespołem obsługi klienta i z właścicielami biznesowymi.
Mapowanie obecnego ekosystemu, potrzeb biznesowych, oczekiwań i szans w obszarze zdalnej obsługi klienta.
-
Opracowanie wyników warsztatów
…i zdalne wywiady z klientami firmy.
-
Analiza wyników badań
Opracowanie mapy AS-IS (obecnej sytuacji w obszarze obsługi klienta).
-
Analiza konkurencji, synteza wyników
…oraz opracowanie mapy AS-SHOULD (sytuacji optymalnej dla rozwoju w obszarze obsługi klienta) oraz rekomendacji.
-
Warsztat z właścicielami procesu obsługi klienta, opracowanie strategii zdalnej obsługi klienta.
Dlaczego Grant Thornton?
Pomagamy projektować i rozwijać produkty cyfrowe (systemy informatyczne, strony internetowe, aplikacje mobilne), tak aby spełniały one zarówno potrzeby biznesu, jak i oczekiwania użytkowników.
Na co dzień rozwijamy startupy, zmieniamy produkty cyfrowe, wspieramy organizacje pozarządowe oraz rodzime i międzynarodowe korporacje. Tworzone przez nas rozwiązania powstają wspólnie z ludźmi, którzy będą z nich korzystać. Dzięki temu mamy pewność, że sugerowane zmiany są zasadne, skuteczne i cechują się dobrym User Experience (doświadczeniami użytkownika).
-
800+
Projektów zrealizowanych w ostatnich 14 latach
-
15
Kluczowych branż
-
40+
Konsultantów business design, badań i projektowania UX