fbpx

Treść artykułu

W obecnym czasie większość procesów firmowych przenosi się do kanału online, nie inaczej jest z obsługą klienta.

Przygotujemy Twoją firmę na wykorzystanie kanału online do obsługi klienta. Przeanalizujemy Twoje procesy biznesowe, zmapujemy najważniejsze i najpilniejsze potrzeby, wspólnie przygotujemy strategię cyfryzacji w obszarze customer care, według najlepszych wzorców rynkowych.

Proces przygotowania i realizacji projektu

Naszą usługę przeprowadzimy w całości zdalnie. W projekt zaangażowani będą doświadczeni konsultanci z obszaru biznesu, UX oraz technologii.

Proces przygotowania i realizacji projektu podzieliliśmy na kilka etapów. Każdy z nich będzie istotnym kamieniem milowym w opracowaniu strategii zdalnej obsługi klienta.

1. Przygotowanie

Przygotowanie warsztatów z zespołem online.

2. Warsztaty

Warsztaty z właścicielami biznesowymi. Mapowanie obecnego ekosystemu, potrzeb biznesowych, oczekiwań i szans w obszarze zdalnej obsługi klienta.

3. Eksploracja

Opracowanie wyników warsztatów. Zdalne wywiady z klientami firmy.

4. Analiza as-is

Analiza wyników badań i opracowanie mapy AS-IS (obecnej sytuacji w obszarze obsługi klienta).

5. Analiza as-should

Analiza konkurencji, synteza wyników oraz opracowanie mapy AS-SHOULD (sytuacji optymalnej dla rozwoju w obszarze obsługi klienta) oraz rekomendacji.

6. Rekomendacje

Warsztat z właścicielami procesu obsługi klienta, opracowanie strategii zdalnej obsługi klienta.

Jakie firmy potrzebują tej usługi?

Zdalną obsługę klienta poprzez elektroniczne biuro obsługi klienta dotychczas proponowali głównie dostawcy mediów (usługi telekomunikacyjne, prąd, gaz, ciepło, woda, internet, telewizja). W obecnych warunkach kanał ten jest z powodzeniem wdrażany i rozwijany w bankach, przychodniach, zakładach ubezpieczeniowych itp. Możliwość zdalnego załatwiania spraw proponują też dystrybutorzy oraz firmy świadczące usługi dla biznesu.

Zdalna obsługa Klienta. Nasze doświadczenie:

Analizowaliśmy, doradzaliśmy i projektowaliśmy systemy do elektronicznej zdalnej obsługi klienta dla organizacji z branży energetycznej (TAURON, Enea, Polenergia), finansowej (ING Bank Śląski, Pragma) oraz produkcyjnej (Kanlux, Chroma).

Mimo kryzysu, działamy sprawnie. Zapraszamy do kontaktu.

Inne artykuły z kategorii: Koronawirus – usługi pomocowe Zobacz wszystkie

Najczęściej czytane