Supervisor w Departamencie Doradztwa – zespół Cen Transferowych

Kontakt w sprawie rekrutacji

Weronika Szymanowska

Specjalista ds. Potencjału Ludzkiego

Twój zakres obowiązków:

Szukamy ludzi, którzy lubią działać i chcą aktywnie współtworzyć nasz zespół.

Praca w cenach transferowych obejmuje tematykę finansów i księgowości, modeli biznesowych oraz podatków. Pracując z nami, będziesz miał(a) możliwość bezpośredniej współpracy z klientami oraz koordynowania dedykowanego zespołu pracującego nad sporządzaniem analiz porównawczych, dokumentacji lokalnej dla różnych rodzajów transakcji realizowanych pomiędzy podmiotami powiązanymi, dokumentacji grupowej oraz raportowaniem.

Twoją rolą będzie również prowadzenie lub udział w analizie modeli biznesowych, projektowaniu rozliczeń pomiędzy podmiotami funkcjonującymi w grupach kapitałowych oraz innych projektach doradczych. Twoimi klientami będą zarówno rodzime, jak i międzynarodowe grupy kapitałowe.

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie ekonomiczne
  • bardzo dobrej znajomość zagadnienia cen transferowych – może być ono zdobyte zarówno poprzez rolę doradcy, jak również bycie osobą zaangażowaną w tę tematykę po stronie biznesu
  • co najmniej 4 lata doświadczenia w księgowości, finansach, controlingu, audycie, podatkach lub bezpośrednio w cenach transferowych
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • wysokie umiejętności analityczne
  • samodzielność w działaniu i kreatywne podejście do rozwiązywania problemów
  • rozwinięte umiejętności interpersonalne - współpraca z klientami i zespołem

Nasza oferta:

  • bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
  • kultura oparta o zaufanie, współpracę, różnorodność i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
  • możliwość rozwoju kompetencji interpersonalnych – praca w zespole i z Klientem
  • realizacja projektów w jednej z najbardziej perspektywicznych i dynamicznie rozwijających się linii produktowych w obszarze podatkowo – konsultingowym (ceny transferowe)
  • szansa na rozwój poprzez aktywny udział w różnorodnych projektach oraz zdobywanie kompetencji zawodowych dzięki możliwości współpracy z doradcami finansowymi, podatkowymi i prawnymi, którzy chętnie dzielą się wiedzą
  • częsty kontakt z językiem angielskim
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym
  • jasno określona ścieżka kariery
  • stabilne warunki zatrudnienia – umowa o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów – m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy)
  • praca w międzynarodowym środowisku, także w bezpośredniej współpracy z naszymi kolegami i koleżankami z biur z innych krajów oraz możliwość współpracy z największymi podmiotami z różnych branż gospodarki
  • bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, dostęp do platformy szkoleniowej
  • możliwość udziału w wewnątrzfirmowych konkursach (np. #aGTywni, Pracownik Roku, CrossSeller Roku) i akcjach integracyjnych (np. Przystanek Relaks, Spotkanie Roczne, Jubileusz Pracy)
  • realny wpływ na otoczenie – możliwość zaangażowania się w akcje charytatywne, dołączenia  do zespołu eco-freaków lub wspierania fundacji czy domów dziecka, które mamy pod opieką
Poznań
Supervisor w Departamencie Doradztwa – zespół Cen Transferowych

Jak przebiega rekrutacja?

Wybierz interesującą Cię ofertę
  • Wybierz interesującą Cię ofertę
    Znajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
    Wybierz interesującą Cię ofertę
  • Zaaplikuj
    Wyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
    Zaaplikuj
  • Daj się poznać!
    Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
    Daj się poznać!
  • Wypatruj odpowiedzi
    Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
    Wypatruj odpowiedzi
  • Witamy na pokładzie!
    Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
    Witamy na pokładzie!
  • Czy możliwa jest praca zdalna?
    W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
  • Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?
    W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
  • Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?
    Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
  • Na jakich social mediach znajdę firmę GT?
    Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
  • Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?
    Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!

Kontakt w sprawie rekrutacji

Karolina Winiarczuk

Starszy specjalista ds. potencjału ludzkiego

Poznań
Supervisor w Departamencie Doradztwa – zespół Cen Transferowych