Starsza Specjalistka/Starszy Specjalista ds. marketingu

Kontakt w sprawie rekrutacji

Weronika Szymanowska

Specjalista ds. Potencjału Ludzkiego

Twój zakres obowiązków:

Do zespołu marketingu i komunikacji poszukujemy kandydata(-tki), który(-a) będzie koordynował(a) działania marketingowe firmy w obszarze outosourcingu usług księgowych, tax compliance  oraz płacowo - kadrowych.

Poszukujemy osoby samodzielnej, otwartej na nowe wyzwania, interesującej się szeroko pojętą gospodarką, biznesem, finansami i/lub prawem. Nie musisz być ekspertem w tych dziedzinach, lecz ważne, żebyś potrafił(a) swobodnie i z pomysłem formułować treści i podejmować inicjatywy wizerunkowe i marketingowe, promujące markę Grant Thornton i jej usługi outsourcingowe wśród grup docelowych.

U nas nie ma monotonii! Jeśli jesteś osobą energiczną, kreatywną i otwartą na nowe doświadczenia, będziemy wspierać Twój potencjał.

Zakres zadań:

  • współtworzenie strategii komunikacji zewnętrznej firmy związanej z usługami z zakresu outsourcingu księgowego, tax compliance oraz płacowo - kadrowego,
  • inicjowanie i realizacja działań marketingowych Grant Thornton w obszarze outsourcingu , np. prowadzenie kampanii marketingowych, tworzenie raportów, organizowanie webinarów czy konferencji (z pomocą reszty zespołu marketingowego i merytorycznego),
  • zwiększanie ekspozycji usług outsourcingu firmy w wyszukiwarkach internetowych poprzez realizowanie strategii SEO copywritingu,
  • kształtowanie oferty usług outsourcingowych oraz promowanie ich w kanałach komunikacji firmy,
  • budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy w mediach, rozwijanie relacji z dziennikarzami,
  • promowanie ekspertów Grant Thornton w obszarze outsourcingu, w tym wsparcie ich w prowadzeniu profili na mediach społecznościowych,
  • zapewnienie zgodności materiałów marketingowych w obszarze outsourcingu z globalnymi standardami identyfikacji wizualnej marki Grant Thornton,
  • monitorowanie działań konkurencji.

Nasze oczekiwania:

  • minimum dwa lata doświadczenia w obszarze marketingu usług profesjonalnych B2B lub dziennikarstwa ekonomicznego
  • lekkie pióro
  • komunikatywność, łatwość w budowaniu relacji
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • podstawowa wiedza ekonomiczna / finansowa / prawna

 

Dodatkowe atuty:

  • wykształcenie wyższe w obszarach związanych z marketingiem, komunikacją, dziennikarstwem, finansami, księgowością lub prawem
  • znajomość rynku mediów, zbudowane relacje z dziennikarzami ekonomicznymi
  • podstawowe umiejętności graficzne (pakiet Adobe, PowerPoint)
  • znajomość rynku i modelu funkcjonowania firm doradczych czy biur rachunkowych
  • doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych w obszarze gospodarka / finanse / HR

Nasza oferta:

  • bez względu na stanowisko – Stażysta, Asystent czy Ekspert, który zarządza zespołem – gwarantujemy szacunek, uśmiech oraz chęć dzielenia się wiedzą
  • kultura oparta o zaufanie, współpracę, różnorodność i wzajemne wsparcie – nie jesteśmy sztywną korporacją
  • wyzwania zawodowe wymagające kreatywnego podejścia
  • możliwość pracy w modelu hybrydowym lub stacjonarnie w nowoczesnym biurze
  • możliwość oderwania od rutyny – udział w zróżnicowanych projektach dla Departamentu Outsourcingu
  • stabilne warunki pracy (umowa o pracę wraz z prywatną opieką medyczną oraz pakietem benefitów – m.in. MultiSport, bilety do kina, bony na zakupy)
  • bezpłatne zajęcia z języka angielskiego, dostęp do platformy szkoleniowej
  • realny wpływ na otoczenie – możliwość zaangażowania  się w akcje charytatywne, dołączenia  do zespołu eco-freaków lub wspierania fundacji czy domów dziecka, które mamy pod opieką
Poznań
Starsza Specjalistka/Starszy Specjalista ds. marketingu

Jak przebiega rekrutacja?

Wybierz interesującą Cię ofertę
  • Wybierz interesującą Cię ofertę
    Znajdź stanowisko, które Cię interesuje, na liście poszukiwanych przez nas profili:
    Wybierz interesującą Cię ofertę
  • Zaaplikuj
    Wyślij swoje CV w języku polskim w odpowiedzi na interesującą Cię ofertę.
    Zaaplikuj
  • Daj się poznać!
    Jeżeli pasujesz do profilu osoby, której poszukujemy, zaprosimy Cię na spotkanie online. W rozmowie weźmie udział rekruter oraz Twój przyszły menedżer. Porozmawiamy o Twoich dotyczasowych doświadczeniach i obecnej sytuacji zawodowej, a także o aspiracjach na przyszłość. Spodziewaj się pytań z obszarów merytorycznych, a jeśli stanowisko tego wymaga – to również krótkiej rozmowy po angielsku.
    Daj się poznać!
  • Wypatruj odpowiedzi
    Jeśli wszystko poszło dobrze, otrzymasz od nas ofertę współpracy. Jeśli nie – powiemy, co miało wpływ na naszą decyzję.
    Wypatruj odpowiedzi
  • Witamy na pokładzie!
    Ustalimy dogodny dla obu stron termin i formę rozpoczęcia współpracy.
    Witamy na pokładzie!
  • Czy możliwa jest praca zdalna?
    W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
  • Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?
    W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
  • Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?
    Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli na jakim etapie jest ich aplikacja.
  • Na jakich social mediach znajdę firmę GT?
    Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
  • Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?
    Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!

Kontakt w sprawie rekrutacji

Karolina Winiarczuk

Starszy specjalista ds. potencjału ludzkiego

Poznań
Starsza Specjalistka/Starszy Specjalista ds. marketingu