Marketing, RODO i wysyłka kartek świątecznych
Sezon świąteczny już w pełni – większość firm rozsyła właśnie lub już rozesłała świąteczne życzenia swoim klientom i kontrahentom. Czy...
Specjalista do spraw ochrony danych osobowych w Grant Thornton. Odpowiada za obsługę Klientów w zakresie wdrożenia i dostosowania ich organizacji do wytycznych Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), obsługę klientów z zakresu bieżącego doradztwa w obszarze ochrony danych osobowych, a także pod kątem outsourcingu funkcji inspektora ochrony danych.
Obecnie związany z Grant Thornton. Swoje doświadczenie zdobywał pracując w dziale prawnym grupy kapitałowej sektora usług handlowych gdzie pełnił także funkcję administratora bezpieczeństwa informacji. Karierę zawodową rozpoczynał w administracji samorządowej. Wiedzę pogłębiał na szkoleniach i warsztatach z zakresu ochrony danych osobowych.
Jest absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Sezon świąteczny już w pełni – większość firm rozsyła właśnie lub już rozesłała świąteczne życzenia swoim klientom i kontrahentom. Czy...
Opracowanie polityki prywatności dla biznesu typu e-commerce może nastręczać pewnych trudności. Jaki powinien być zakres zawartych w niej...
Mimo upływu 4 lat od rozpoczęcia stosowania przepisów RODO administratorzy nadal mają problem z realizacją prostego obowiązku, jakim jest...
Dotychczas zarówno PUODO, jak i sądy, konsekwentnie negowały ewentualne przetwarzanie danych osobowych „na zapas”. Czy najnowszy wyrok, to...