GrantThornton - regiony

Optymalizacja kluczowych systemów

Skontaktuj się

Michał Madura

Senior Business Design Consultant, EDISONDA

Czym jest optymalizowanie kluczowych systemów?

Optymalizowanie kluczowych systemów to proces modernizacji i usprawniania dużych, często wieloletnich rozwiązań IT, takich jak ERP, CRM, systemy medyczne (HIS), WMS czy ATS, które są fundamentem działania organizacji, ale z czasem zaczynają ograniczać rozwój biznesu stając się zbyt przestarzałe, rozbudowane czy nieintuicyjne w obsłudze.  

  • Dla kogo jest usługa optymalizacji kluczowych systemów?

    Średnich i dużych firm, które działają w oparciu o skomplikowane systemy (ERP, CRM, WMS, HIS, ATS) rozwijane od lat, często jeszcze sprzed ery UX i AI. Także do firm w branżach opartych na skomplikowanych procesach, np. produkcja, logistyka, finanse, ochrona zdrowia, HR gdzie systemy mają krytyczne znaczenie. Ta usługa jest także dla firm, którym zależy, aby procesy były bardziej efektywne, a pracownicy chętniej korzystali z dostępnych narzędzi. 

  • Kiedy najlepiej skorzystać z usługi optymalizowania kluczowych systemów?

    Kiedy system spowalnia rozwój biznesu, np. procesy są zbyt wolne, a konkurencja szybciej wdraża innowacje; pracownicy narzekają na użyteczność – system wymaga wielogodzinnych szkoleń, młodsze pokolenia nie chcą w nim pracować, rośnie rotacja; planowane są wdrożenia AI, automatyzacji, integracji z nowymi narzędziami, ale obecny system jest zbyt sztywny, nieskalowalny albo źle zaprojektowany; koszty utrzymania systemu rosną, bo każda zmiana wymaga czasochłonnego developmentu, a customizacja staje się pułapką. 

     

  • Co zyskasz dzięki optymalizacji swoich systemów?

    Dzięki optymalizacji swoich systemów możesz zyskać większą efektywność, prostsze procesy i szybszą pracę zespołów, lepsze doświadczenie pracowników – łatwiejsze, bardziej intuicyjne systemy, gotowość na przyszłość – możliwość wdrożenia AI i nowych technologii, realne oszczędności – niższe koszty utrzymania i rozwoju systemu oraz większa elastyczność – system, który rośnie wraz z firmą zamiast ją ograniczać.
     

Zakres wsparcia

  • Analiza i badania

    Sprawdzenie, jak użytkownicy faktycznie korzystają z systemu co działa, a co przeszkadza. Dzięki wywiadom, ankietom, testom i obserwacjom można odkryć realne problemy i potrzeby pracowników i klientów. 

  • Redesign interfejsu i architektury informacji

    Przeprojektowanie ekranów i układu systemu tak, aby były bardziej intuicyjne i przejrzyste. Ułatwia to codzienną pracę, skraca procesy i zmniejsza frustrację, ale przede wszystkim sprawia, że system jest zrozumiały dla użytkowników w różnymi wieku. 

  • Projektowanie design systemu i komponentów

    Tworzenie spójnej biblioteki elementów wizualnych i funkcjonalnych, które zapewniają skalowalność i łatwiejsze wprowadzanie nowych modułów. Wpływa to na skrócenie czasu potrzebnego na wdrożenie nowej wersji systemu. 

  • Automatyzacja i usprawnienie procesów 

    Eliminacja powtarzalnych, ręcznych czynności poprzez automatyzację. Pozwala to zaoszczędzić setki godzin pracy i zwiększyć efektywność zespołów. Np w jednym projekcie udało się nam oszczędzić określoną liczbę godzin.

Zobacz pozostałe (1)
Rocket Ideas: eCommerce

Przedstawiamy raport Rocket Ideas, nasze spojrzenie na świat cyfrowych innowacji.

Zobacz artykuł

Proces realizacji

  • Etap 1: Zrozumienie, jak ludzie korzystają z obecnych systemów.

    Zanim zaprojektujemy coś nowego, musimy wiedzieć, jak istniejące systemy są wykorzystywane w codziennej pracy. 

  • Etap 2: Kształtowanie struktury i pierwsze koncepcje


    Na podstawie badań zaczynamy wyobrażać sobie, jak mógłby działać spójny, nowoczesny system. 

  • Etap 3: Testowanie, dopracowanie, planowanie

    Chcemy sprawdzić, jak nasze początkowe pomysły są odbierane przez użytkowników i na podstawie ich feedbacku wprowadzić poprawki. 

Zanim zaprojektujemy coś nowego, musimy wiedzieć, jak istniejące systemy są wykorzystywane w codziennej pracy. 

Dlaczego EDISONDA?

Jako partner w dziedzinie produktów cyfrowych, oferujemy doradztwo (w ramach sieci Grant Thornton) oraz projektujemy rozwiązania i ulepszenia, które doskonalą Twoje cyfrowe produkty i pomysły. Od etapu badań aż po osiągnięcie konkretnych wyników. Z wykorzystaniem najnowszych technologii.

Oferujemy profesjonalne doradztwo, przeprowadzamy dogłębne analizy badawcze i tworzymy rozwiązania na każdym etapie procesu innowacyjnego. Zaczynając od badań i określania potrzeb biznesowych, przez fazę eksploracji i tworzenia idei, gdzie rozwijamy pomysły od prostych koncepcji do bardziej zaawansowanych projektów, aż po projektowanie, implementację i doskonalenie gotowych produktów cyfrowych. Realizujemy te działania w konkurencyjnym świecie dużych i uznanych firm.

  • 15 lat

    działalności zarówno w Polsce jak i na zagranicznych rynkach

  • 900+

    zrealizowanych projektów w ponad 15 branżach

  • 40+

    konsultantów, designerów i badaczy

Zadowoleni Klienci

Kanlux

Sektor oświetleniowy

Grant Thornton

Usługi audytorsko-doradcze

Zapytaj o ofertę usługi

Optymalizacja kluczowych systemów

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Skontaktuj się

Michał Madura

Senior Business Design Consultant, EDISONDA

Skontaktuj się

Michał Madura

Senior Business Design Consultant, EDISONDA

Poproś o kontakt

Usługi Grant Thornton z obszaru: Automatyzacje i AI

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Informacja o ciasteczkach

1. W ramach witryny Administrator stosuje pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

3. Administrator używa technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, w celu prowadzenia statystyk na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach witryny Administratora.

3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.