Fuzje i przejęcia (M&A)

Kontakt w sprawie rekrutacji

Karolina Winiarczuk

Starszy specjalista ds. potencjału ludzkiego

Poznaj możliwości stażu i praktyk

Obecnie brak ofert

Poznaj możliwości stażu i praktyk

Dołącz do zespołu M&A (fuzje i przejęcia)!

Obecnie brak ofert

Dołącz do zespołu M&A (fuzje i przejęcia)!

Rozpoczynając pracę w zespole Fuzji i Przejęć…

będziesz mieć możliwość wspierania całego procesu M&A (od pozyskania klienta aż do zamknięcia transakcji). Do Twoich zadań będzie należało m.in.: przygotowywanie dokumentacji projektowej (np. teaserów), prezentacji oraz memorandów informacyjnych, aktywny udział w pozyskiwaniu klientów, a także opracowywanie analiz finansowych przedsiębiorstw oraz modeli finansowych i wycen.

Praca w naszym zespole wiąże się z bieżącym kontaktem z klientami, dlatego poszukujemy osób otwartych na relacje międzyludzkie oraz komunikatywnych. Dużą zaletą jest posiadane doświadczenie w obszarze finansów, szczególnie doradztwa transakcyjnego (Due Diligence, Corporate Finance). Cenimy osoby o wysoko rozwiniętych kompetencjach analitycznych oraz językowych – bardzo ważna jest dla nas  zaawansowana znajomość języka angielskiego ze względu na pracę w międzynarodowym środowisku. Jeśli dodatkowo dobrze czujesz się pracując w Excelu oraz Power Point, M&A to doskonałe miejsce dla Ciebie!

Twoja ścieżka kariery

  • Stażysta
  • Junior Analyst
  • Analyst
  • Senior Analyst
  • Associate (M&A)
  • Senior Associate
  • Manager 1
  • Manager 2
  • Senior Manager 1
  • Senior Manager 2
  • Partner
Zobacz pozostałe (8)

Poland Bussines Run

Poland Bussines Run

Coroczny bieg charytatywny, w którym uczestniczą nasi pracownicy - 13 drużyn, 65 uczestników

Webinary społeczne

Webinary społeczne

Wewnętrzne spotkania z ekspertami, które poruszają ważne tematy społeczne takie jak przełamywanie granic, depresja, zdrowie, rodzicielstwo oraz wiele innych związanych z potrzebami naszych pracowników lub ich inicjatywami.

Szkolenia i programy indywidualne

W ramach Akademii Grant Thornton masz możliwość rozwoju zarówno z zakresu kompetencji bycia szefem, jak i wiedzy merytorycznej. Możesz zapoznać się z zasadami cyberbezpieczeństwa, rozwinąć swoje umiejętności językowe, a też skorzystać ze specjalistycznych szkoleń dla audytorów, księgowych, kadrowych i doradców.

W zależności od specyfiki danego zespołu, wspieramy również finansowo zdobywanie tytułów oraz uprawnień zawodowych (doradca podatkowy, biegły rewident, CFA, CIMA i radca prawny).

Poznaj zespoły do których rekrutujemy

Audyt - icon

Audyt (14)

Księgowość i tax compliance - icon

Księgowość i tax compliance (21)

Kadry i płace - icon

Kadry i płace (2)

Administracja - icon

Administracja (3)

Transakcje kapitałowe i Kancelaria Prawna - icon

Transakcje kapitałowe i Kancelaria Prawna (0)

Doradztwo podatkowe - icon

Doradztwo podatkowe (9)

Due Diligence - icon

Due Diligence (4)

Fuzje i przejęcia (M&A) - icon

Fuzje i przejęcia (M&A) (0)

Corporate Finance - icon

Corporate Finance (0)

Ceny transferowe - icon

Ceny transferowe (0)

Doradztwo europejskie - icon

Doradztwo europejskie (0)

Business Consulting - icon

Business Consulting (0)

Edisonda - icon

Edisonda

Cyberbezpieczeństwo - icon

Cyberbezpieczeństwo

IT - icon

IT (1)

Najczęściej zadawane pytania

  • Czy możliwa jest praca zdalna?
    W większości naszych zespołów jest wprowadzony model pracy hybrydowej, co oznacza, że nasi pracownicy minimum dwa razy w tygodniu muszą pojawić się w biurze, a pozostałe dni mogą pracować na home office. Zdarza się, że jest to uzależnione od zapotrzebowania zespołów: pojawiają się oferty dopuszczające telepracę (czyli w 100% pracę zdalną), ale również pracę w pełni stacjonarną. Wszelkie informacje dotyczące wymaganej formy współpracy są umieszczone w poszczególnych ogłoszeniach.
  • Jaki dresscode obowiązuje w firmie Grant Thornton?
    W zależności od sytuacji biznesowej, w jakiej się znajdziesz, chcielibyśmy, żebyś stosował się do określonych zasad. W przypadku pracy indywidualnej, jeśli nie mamy zaplanowanych spotkań z Klientami bądź kontrahentami, obowiązuje nas „luźny” dress code – t-shirt, jeansy, koszula – jak nam wygodnie. Umówmy się, raczej nikt, pracując na home-office, nie siedzi w garniturze i pod krawatem czy w garsonce, jeśli nie musi. Jeśli mamy zaplanowane spotkania, wtedy strój powinien być bardziej formalny, dopasowany do Klienta. Szczegółowe informacje na temat obowiązujących zasad na pewno otrzymasz jeszcze przed rozpoczęciem pracy w GT, żebyś wiedział, czego możesz się spodziewać.
  • Czy zawsze po rozmowie rekrutacyjnej dostanę informację zwrotną?
    Zawsze wracamy do kandydatów z informacją zwrotną (niezależnie od wyniku rekrutacji) maksymalnie w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego. Może to być kontakt zarówno telefoniczny, jak i mailowy. W przypadku przedłużenia się procesu rekrutacyjnego również informujemy o tym kandydatów. Staramy się, aby nasi Kandydaci zawsze wiedzieli, na jakim etapie jest ich aplikacja.
  • Na jakich social mediach znajdę firmę GT?
    Oprócz naszej strony internetowej posiadamy konta na: LinkedIn, Twitterze, Instagramie, TikToku, Facebooku. Mamy również newsletter karierowy, do którego każdy z Was może się zapisać, aby dostawać na bieżąco informację o ofertach staży i warsztatów czy szkoleń organizowanych przez naszych Pracowników.
  • Jakie są możliwości rozwoju i awansu w GT?
    Olbrzymie! :) Każdy Pracownik do dla nas osobna historia i indywidualny potencjał. To od Ciebie zależy, czy chcesz się rozwijać i piąć po szczeblach kariery w stronę Eksperta w tym, czym się zajmujesz, czy może chcesz się rozwijać jako lider Zespołu i zarządzać projektami. Oprócz awansu masz też możliwość skorzystania z programu Talent Mobility – jeśli w pewnym momencie uznasz, że chcesz spróbować swoich sił w innym zespole i zająć się np. doradztwem podatkowym, zamiast księgowością – dlaczego nie? U nasz masz szansę na rozwój również w innych zespołach!
  • Czy jest możliwość zatrudnienia po skończonym stażu?
    Tak, jak najbardziej. Patrzymy na wszystkich naszych stażystów perspektywicznie, dlatego jeśli obie strony są zadowolone ze współpracy, to istnieje możliwość kontynuowania zatrudnienia.
  • Jakie są możliwe formy współpracy?
    W zależności od Departamentu oraz poziomu stanowiska, na jakie aplikujesz, możemy rozmawiać o różnych formach współpracy. Z naszej strony możesz się spodziewać umowy w każdym procesie rekrutacyjnym na stanowisko od Asystenta wzwyż lub umowy zlecenia w przypadku staży. Do każdego Kandydata podchodzimy elastycznie i jeśli Twoje potrzeby są inne – porozmawiajmy o nich podczas spotkania.
  • Zobacz pozostałe (2)

Kontakt w sprawie rekrutacji

Karolina Winiarczuk

Starszy specjalista ds. potencjału ludzkiego