Nie dajemy świątecznych prezentów Klientom. Dlaczego?
„Jaki prezent wybrać dla Klientów?” – to pytanie pada w tysiącach firm i instytucji w Polsce co roku. U nas, w Grant Thornton, już tak nie...
Szymon zajmuje się opracowywaniem i wdrażaniem strategii promocji marek online i analizą jej wyników. Od 7 lat profesjonalnie wykorzystuje Internet do pozyskiwanie wiedzy o rynku, klientach, trendach, i konkurencji, by na tej podstawie budować świadomość i zasięg marek klientów, z którymi współpracuje.
Od czterech lat odpowiada za strategię obecności marki Grant Thornton w Internecie. Współpracuje również ze startupami i szkoli ich właścicieli z efektywnego wykorzystania narzędzi internetowych do promocji swoich pomysłów.
Entuzjasta mediów społecznościowych motywujący klientów do ich wykorzystywania w celu optymalizacji procesów w firmie. Interesuje się zagadnieniami prawnymi związanymi z marketingiem i reklamą, autor publikacji specjalistycznych o tej tematyce. Absolwent Prawa na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
„Jaki prezent wybrać dla Klientów?” – to pytanie pada w tysiącach firm i instytucji w Polsce co roku. U nas, w Grant Thornton, już tak nie...
W sezonie 2020/2021 PKO BP Ekstraklasy kluby, jak co roku, preferowały pozyskiwanie zawodników bez kwoty odstępnego. Najlepszą transferową...
„Pieniądze nie grają i wszystko jest możliwe”. A jeśli...
W letnim oknie transferowym 2020/2021 kluby PKO BP Ekstraklasy kluby preferowały pozyskiwanie zawodników bez kwoty odstępnego....