Audyt e-commerce i optymalizacja sprzedaży

Skontaktuj się

Michał Madura

Client Success Director, EDISONDA

Czym jest audyt e-commerce?

Audyt, czyli ocena ekspercka, dzięki której sprawdzimy użyteczność serwisu lub aplikacji oraz zgodność z dobrymi praktykami projektowania.

  • Jak wygląda audyt e-commerce?

    Nasi eksperci przejdą w serwisie lub aplikacji przez te same procesy i zadania, jakie zwykle realizuje użytkownik.

  • Dlaczego audyt e-commerce?

    Audyt e-commerce pozwala poznać konkretne rekomendacje zmian w kanale sprzedaży online, zyskać przewagę nad konkurencją i zwiększyć sprzedaż.

  • Co zyskasz?

    Pomożemy Ci wychwycić błędy w procesie zakupowym i w porę je naprawić.

Zakres wsparcia

Analizujemy kluczowe obszary e-commerce: 

  • Analiza sklepu internetowego

    …z wykorzystaniem autorskiego narzędzia do audytu e-commerce. Sprawdzamy kluczowe miejsca na stronie i w aplikacji dla e-commerce: strona główna, wyszukiwanie i strona produktowa, eejestracja, logowanie i konto użytkownika, proces zakupowy, zwroty, kontakt i pomoc, wymagania specyficzne dla mobile (uwzględniane w analizie mobile). 

  • Diagnoza błędów oraz rekomendacja zmian

    W postaci wniosków bazujących na danych z testów i opisanych widoków sklepu.

  • Analizujemy dane ilościowe

    Z systemów zakupowych i innych platform dostarczających dane takich jak np. Google Analytics.

  • Opracowujemy strategię zmian w obrębie sklepu internetowego

    Wyniki przekażemy w formie raportu ze wskazaniem na ekrany, na których zaobserwowano błędy. Oferujemy też pomoc w przeprojektowaniu sklepu tak, aby spełniał opisane wytyczne.

Zobacz pozostałe (1)
Rocket Ideas: eCommerce

Przedstawiamy raport Rocket Ideas, nasze spojrzenie na świat cyfrowych innowacji.

Zobacz artykuł

Proces realizacji

Wspieramy e-commerce etapie koncepcji, prototypu, projektu graficznego oraz front-endu.
  • Eksploracja, testy i badania

    W ramach eksploracji wspólnie odkrywamy istotę problemu. Prowadzimy również badania z użytkownikami już istniejących i dopiero powstających systemów.

  • Opracowanie strategii dla e-commerce

    Definiujemy założenia projektu, jego cele, potrzeby właścicieli i na tej podstawie opracowujemy strategię wdrożenia sklepu lub wprowadzenia zmian.

  • Wdrożenie

    Opracowujemy zarówno projekty funkcjonalne (UX) jak i graficzne (UI). Wdrażamy strony internetowe, produkty cyfrowe i design systemy. Na każdym etapie doradzamy i wspieramy strategicznie 

W ramach eksploracji wspólnie odkrywamy istotę problemu. Prowadzimy również badania z użytkownikami już istniejących i dopiero powstających systemów.

Prowadząc audyt UX, zawsze pamiętamy o specyfice Twojego biznesu i charakterze Twojego sklepu. Realizując autorski audyt e-commerce healthcheck pomogliśmy dziesiątkom e-sklepów B2B i B2C zwiększyć konwersję, lojalność klientów i długofalową sprzedaż. Dodatkowo, wspólnie z czeskim fintechem Twisto przebadaliśmy 100 największych polskich sklepów internetowych pod kątem UX w ramach projektu Koszyk Roku.

Dlaczego Grant Thornton?

Studio Edisonda: doświadczenie w Business Design & Innovation

Pomagamy projektować i rozwijać produkty cyfrowe (systemy informatyczne, strony internetowe, aplikacje mobilne), tak aby spełniały one zarówno potrzeby biznesu, jak i oczekiwania użytkowników. 
 
Na co dzień rozwijamy startupy, zmieniamy produkty cyfrowe, wspieramy organizacje pozarządowe oraz rodzime i międzynarodowe korporacje. Tworzone przez nas rozwiązania powstają wspólnie z ludźmi, którzy będą z nich korzystać. Dzięki temu mamy pewność, że sugerowane zmiany są zasadne, skuteczne i cechują się dobrym User Experience (doświadczeniami użytkownika).

  • 800+

    projektów zrealizowanych 
w ostatnich 14 latach

  • 40+

    konsultantów business design, badań i projektowania UX

  • 15

    kluczowych branż

Zapytaj o ofertę usługi

Audyt e-commerce i optymalizacja sprzedaży

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Skontaktuj się

Michał Madura

Client Success Director, EDISONDA

Skontaktuj się

Michał Madura

Client Success Director, EDISONDA

Poproś o kontakt