fbpx

Audyt e-commerce i optymalizacja sprzedaży

Treść artykułu

Audyt e-commerce umożliwi szybkie sprawdzenie i optymalizację ścieżki zakupowej i poprawę wyników sprzedażowych w e-sklepie w warunkach niestabilnej sytuacji gospodarczej.

Ważne

Kwarantanna napędza sprzedaż internetową. Na rynku zostaną jednak tylko ci, którzy posiadają wygodne i lubiane przez klientów e-sklepy.

Dzięki audytowi e-commerce poznasz konkretne rekomendacje zmian, zyskasz przewagę nad konkurencją i zwiększysz sprzedaż. Pomożemy Ci wychwycić błędy w procesie sprzedaży online i w porę je naprawić.

Zakres usługi

Zrealizowaliśmy dotychczas ponad 250 audytów e-commerce i więcej niż 2,5 tysiąca sesji testów użyteczności. Korzystając z tych doświadczeń i wieloletniej praktyki, stworzyliśmy unikalne narzędzie audytu e-commerce na komputerze i urządzeniach mobilnych.

Całość usługi jesteśmy w stanie wykonać zdalnie.

Analizujemy kluczowe obszary e-commerce:

  • Strona główna
  • Wyszukiwanie i strona produktowa
  • Rejestracja, logowanie i konto użytkownika
  • Proces zakupowy
  • Zwroty, kontakt i pomoc
  • Wymagania ogólne
  • Wymagania specyficzne dla mobile (uwzględniane w analizie mobile)

Prowadząc audyt UX, zawsze pamiętamy o specyfice Twojego biznesu i charakterze Twojego sklepu.

Usługa może zawierać:

  • Analizę sklepu internetowego z wykorzystaniem autorskiego narzędzia do audytu e-commerce
  • Diagnozę błędów oraz rekomendacje zmian
  • Analizę danych ilościowych (np.: Google Analytics)
  • Opracowanie strategii zmian w obrębie sklepu internetowego na bazie pozyskanych danych

Jako rezultat przeprowadzonego audytu otrzymasz konkretne rekomendacje dla zmian. Wyniki przekażemy w formie raportu ze wskazaniem na ekrany, na których zaobserwowano błędy. Oferujemy też pomoc w przeprojektowaniu sklepu tak, aby spełniał opisane wytyczne.

Mimo kryzysu, działamy sprawnie. Zapraszamy do kontaktu.

Inne artykuły z kategorii: Koronawirus – usługi pomocowe Zobacz wszystkie

Najczęściej czytane