Treść artykułu
Audyt Potrzeb Cyfrowych pomoże określić gotowość firmy do niezbędnych działań technologicznych w obliczu zmian w gospodarce wywołanych epidemią koronawirusa.
Skontaktuj się
Następstwa koronawirusa oraz kwarantanna wymusiły na biznesie duże zmiany.
Praca zdalna, spadek sprzedaży w tradycyjnych kanałach, konieczność wdrożenia narzędzi zarządzania kryzysowego to tylko niektóre z wyzwań z jakimi zmagają się firmy.
Brak długofalowej strategii i kompleksowych, dopasowanych rozwiązań cyfrowych spowoduje problemy w funkcjonowaniu wielu organizacji. Audyt Potrzeb Cyfrowych to doskonałe narzędzie służące diagnozie i wsparciu w tym trudnym procesie.
Zakres usługi:
Określenie najpilniejszych potrzeb i uformowanie strategii cyfrowej wymaga specjalistycznej, interdyscyplinarnej wiedzy oraz dobrego zrozumienia potrzeb klientów i pracowników firmy. Autorskie narzędzie do Audytu Potrzeb Cyfrowych stworzyliśmy na bazie 10 lat doświadczeń w usprawnianiu procesów w polskich i zagranicznych firmach.
W ramach audytu:
- Ocenimy potencjał rozwoju w poszczególnych obszarach działania firmy przy zastosowaniu rozwiązań cyfrowych,
- Określimy i zaproponujemy strategię cyfrową, uwzględniając obszary, w których cyfryzacja przyniosłaby realne oszczędności oraz korzyści dla pracowników i klientów w obliczu zmian w gospodarce.
Audyt Potrzeb Cyfrowych możemy zrealizować stacjonarnie lub w trybie pracy zdalnej.
Etapy Audytu Potrzeb Cyfrowych:
- Krok 1 - określenie obszarów analizy i zaplanowanie działań audytowych
- Krok 2 - analiza dokumentacji, zdalne wywiady z wskazanymi kluczowymi pracownikami, mapa AS-IS - stan obecny, określenie białych plam
- Krok 3 - benchmark rozwiązań konkurencji oraz możliwości rozwoju cyfrowego na bazie trendów w Polsce i za granicą
- Krok 4 - opracowanie mapy SHOULD-BE z uwzględnieniem potencjałów rozwojowych i rekomendowanych kierunków rozwoju. Opracowanie strategii cyfrowej i mapy drogowej dla jej wdrożenia
Jakie firmy powinny skorzystać ze wsparcia?
W obecnych warunkach, kiedy duża część biznesów pracuje zdalnie – cyfryzacja nie jest już tylko przewagą konkurencyjną – stała się sposobem na utrzymanie relacji z klientami, optymalizację kosztów działalności i sprawne zarządzanie. Firmy, które nie wykorzystają tego potencjału już teraz, mogą odciąć sobie szansę utrzymania się na rynku.
Mimo kryzysu, działamy sprawnie. Zapraszamy do kontaktu.
Skontaktuj się