GrantThornton - regiony

Elektroniczna obsługa klienta

Skontaktuj się

Michał Madura

Senior Business Design Consultant, EDISONDA

Czym jest elektroniczna obsługa klienta?

Sprawna elektroniczna obsługa klienta to podstawa utrzymania ciągłości działania biznesu. W obecnym czasie większość procesów firmowych przenosi się do kanału online, nie inaczej jest z obsługą klienta. Przygotujemy Twoja firmę na wykorzystanie kanału online i budowę skutecznych rozwiązań samoobsługowych.

  • Rola elektronicznej obsługi klienta

    Elektroniczna obsługa klienta wychodzi naprzeciw współczesnym potrzebom klientów dzięki czemu zwiększa sprzedaż i retencję użytkowników. Pozwala również zautomatyzować i zoptymalizować procesy obsługi zwiększając oszczędności firmy.

  • Kiedy się na nią zdecydować?

    Podczas wdrażania od podstaw lub rozwijania istniejącego systemu elektronicznej obsługi klienta. Gdy zaistnieje potrzeba automatyzacji procesów, wykonywanych w biurze lub za pośrednictwem Call Center, usprawnienie obiegu dokumentów oraz wprowadzenia zmian w modelu i kanałach sprzedaży.

  • Co dzięki niej zyskasz?

    Analiza potrzeb biznesowych organizacji w kontekście cyfryzacji procesów obsługi klienta. Audyt istniejących narzędzi i poprawę ich użyteczności oraz rozwój nowych funkcjonalności według najlepszych wzorców rynkowych.

     

PROCES PRZYGOTOWANIA:

Naszą usługę możemy przeprowadzić w całości zdalnie. W projekt zaangażowani będą doświadczeni konsultanci z obszaru biznesu, User Experience oraz technologii.

Zakres wsparcia

Proces przygotowania i realizacji projektu podzieliliśmy na kilka etapów. Każdy z nich będzie istotnym kamieniem milowym w opracowaniu strategii zdalnej obsługi klienta.

  • Warsztaty z Zespołem obsługi klienta i z właścicielami biznesowymi.

    Mapowanie obecnego ekosystemu, potrzeb biznesowych, oczekiwań i szans w obszarze zdalnej obsługi klienta.

  • Opracowanie wyników warsztatów

    …i zdalne wywiady z klientami firmy.

  • Analiza wyników badań

    Opracowanie mapy AS-IS (obecnej sytuacji w obszarze obsługi klienta).

  • Analiza konkurencji, synteza wyników

    …oraz opracowanie mapy AS-SHOULD (sytuacji optymalnej dla rozwoju w obszarze obsługi klienta) oraz rekomendacji.

  • Warsztat z właścicielami procesu obsługi klienta, opracowanie strategii zdalnej obsługi klienta.
ARTYKUŁ Jak zarabiać na eBOK-u?

5 sposobów na zyski z elektronicznej obsługi klienta

Czytaj artykuł

Dlaczego Grant Thornton?

Edisonda = doświadczenie w Business Design & Innovation

Pomagamy projektować i rozwijać produkty cyfrowe (systemy informatyczne, strony internetowe, aplikacje mobilne), tak aby spełniały one zarówno potrzeby biznesu, jak i oczekiwania użytkowników.

Na co dzień rozwijamy startupy, zmieniamy produkty cyfrowe, wspieramy organizacje pozarządowe oraz rodzime i międzynarodowe korporacje. Tworzone przez nas rozwiązania powstają wspólnie z ludźmi, którzy będą z nich korzystać. Dzięki temu mamy pewność, że sugerowane zmiany są zasadne, skuteczne i cechują się dobrym User Experience (doświadczeniami użytkownika).

  • 800+

    Projektów zrealizowanych w ostatnich 14 latach

  • 15

    Kluczowych branż

  • 40+

    Konsultantów business design, badań i projektowania UX

Zapytaj o ofertę usługi

Elektroniczna obsługa klienta

Skontaktujemy się z Tobą w najbliższym dniu roboczym aby porozmawiać o Twoich potrzebach i dopasować do nich naszą ofertę.

Pole zawiera niedozwolone znaki

Nieprawidłowy format. Wprowadź twojadres@twojadomena.pl lub nr telefonu: XXXXXXXXX.

Skontaktuj się

Michał Madura

Senior Business Design Consultant, EDISONDA

Skontaktuj się

Michał Madura

Senior Business Design Consultant, EDISONDA

Poproś o kontakt

Informacja o ciasteczkach

1. W ramach witryny Administrator stosuje pliki Cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb.

2. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących Cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących Cookies w swojej przeglądarce internetowej.

3. Administrator używa technologii Cookies w celu identyfikacji odwiedzających witrynę, w celu prowadzenia statystyk na potrzeby marketingowe, a także w celu poprawnego realizowania innych, oferowanych przez serwis usług.

4. Pliki Cookies, a w tym Cookies sesyjne mogą również dostarczyć informacji na temat Twojego urządzenia końcowego, jak i wersji przeglądarki, której używasz. Zadania te są realizowane dla prawidłowego wyświetlania treści w ramach witryny Administratora.

3. Cookies to krótkie pliki tekstowe. Cookies w żadnym wypadku nie umożliwiają personalnej identyfikacji osoby odwiedzającej witrynę i nie są w nim zapisywane żadne informacje mogące taką identyfikację umożliwić.

Aby zobaczyć pełną listę wykorzystywanych przez nas ciasteczek i dowiedzieć się więcej o ich celach, odwiedź naszą Politykę Prywatności.