Treść artykułu

Z przyjemnością prezentujemy kolejną edycję „Purpurowego Informatora”, czyli cyklu analiz, w którym omawiamy ważne dla przedsiębiorców kwestie prawne, księgowe i kadrowe. Tym razem tematem naszego cyklu jest pakiet zmian przepisów prawa pracy, które weszły w życie 1 stycznia 2017 roku.

Zmiany te to dobra wiadomość dla przedsiębiorstw, bowiem nieco odciążają je od części zbędnej „papierologii”. Liberalizują obowiązki pracodawcy związane z ustalaniem regulaminów oraz świadectw pracy, jak również wydłużają terminy na występowanie pracowników z roszczeniami ze stosunku pracy. W niniejszym raporcie pomagamy zrozumieć szczegóły dotyczące tych zmian i przygotować firmę do ich stosowania.

Zapraszamy do lektury.

Biurokratyczne ułatwienia dla pracodawców

(.pdf, Rozmiar: 3,38 MB)

Niniejsza publikacja została sporządzona z najwyższą starannością, jednak niektóre informacje zostały podane w formie skróconej. W związku z tym artykuły i komentarze zawarte w „Newsletterze” mają charakter poglądowy, a zawarte w nich informacje nie powinny zastąpić szczegółowej analizy zagadnienia. Wobec powyższego Grant Thornton nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty powstałe w wyniku czynności podjętych lub zaniechanych na podstawie niniejszej publikacji. Jeżeli są Państwo zainteresowani dokładniejszym omówieniem niektórych kwestii poruszonych w bieżącym numerze „Newslettera”, zachęcamy do kontaktu i nawiązania współpracy. Wszelkie uwagi i sugestie prosimy kierować na adres jacek.kowalczyk@pl.gt.com.

Inne artykuły z kategorii: Raporty Zobacz wszystkie

Najczęściej czytane