Jeśli posiadasz sklep internetowy, zapewne dobrze wiesz, że często to szczegóły decydują o konwersji i lojalności klientów. W obliczu zmian w gospodarce, wywołanych koronawirusem wkrótce istotne stanie się utrzymanie każdego klienta. Szybkie zbadanie działań, reakcji, emocji i oczekiwań użytkowników Twojego sklepu jest więc kluczowym elementem.
Kiedy zainwestować w badania z użytkownikami?
- Sytuacja 1: sprzedaż w sklepie internetowym spada, użytkownicy skarżą się na błędy w procesie zakupowym.
- Sytuacja 2: wiesz, że e-commerce potrzebuje zmian, ale nie jest to związane ze spadkami sprzedaży.
- Sytuacja 3: potrzebujesz szybko wdrożyć sklep internetowy.
Analiza serwisu pod kątem zasad użyteczności może pomóc w rozwiązaniu niektórych problemów, nie zastąpi jednak informacji, które można uzyskać podczas rozmowy z potencjalnym klientem. Projektowanie procesu zakupowego w oparciu o wyniki badań przeprowadzonych z użytkownikami, jest gwarantem wdrożenia najskuteczniejszych sprzedażowo rozwiązań. Klient, który przeszedł proces zakupowy bez zakłóceń, chętniej wróci, aby zrobić zakupy ponownie. Istotne są jego oczekiwania, które w zależności od tego jaki typ produktu jest sprzedawany, mogą się różnić.
Kiedy przeprowadzić badania w e-commerce? Czytaj o tym o na stronie studia badawczego EDIOSNDA >>
Sprawdź Optymalizacja sprzedaży i audyt e-commerce Grant Thornton
Koronawirus: wskazówki dla pracowników i pracodawców
KADRY I PŁACE
- Wydatki pracodawcy na profilaktykę w walce z koronawirusem to KUP
- Koronawirus. Zamknięcie szkół i przedszkoli – uprawnienia pracowników/rodziców
- Od kiedy przysługuje zasiłek opiekuńczy – stanowisko ZUS
- Koronawirus – prawa pracodawców i pracowników
- Przetwarzanie danych osobowych w obliczu pandemii koronawirusa
- Rząd ogłasza Tarczę Antykryzysową, czyli pakiet osłonowy dla biznesu
- Zawieszenie badań okresowych pracowników na czas epidemii
- Jakie rozwiązania dla rynku pracy znajdziemy w przyjętej przez Sejm Tarczy Antykryzysowej?
- RODO a praca zdalna: 10 zasad bezpieczeństwa
- Rozwiązania Tarczy Antykryzysowej ratujące miejsca pracy
- Aplikacje do monitorowania osób na kwarantannie a RODO
PODATKI
- 10 podatkowych szczepionek przeciw koronawirusowi
- Tarcza Antykryzysowa. Postulaty podatkowe nieuwzględnione
- Jak „podatkowo” poprawić płynność, gdy Tarcza Antykryzysowa nie wystarczy
- Tarcza Antykryzysowa. Interpretacja indywidualna dopiero po 6-ciu, a nawet 9-ciu miesiącach
- TOP 10 propozycji Rządu na sezonowe wsparcie dla podatników w kryzysie koronawirusowym
- Decyzja o wsparciu w obliczu pandemii koronawirusa
- Zmiana warunków wsparcia w PSI/SSE
- Tarcza 2.0 – poświąteczne ostatki dla podatników
- Ceny transferowe – wyzwania w dobie COVID-19 i kryzysu gospodarczego
- Koronawirus powodem kolejnego odroczenia przepisów o WHT
- Łatwiejszy dostęp do Tarczy Finansowej PFR
PRAWO
- Pakiet osłonowy, czyli remedium na koronawirusa dla przedsiębiorców?
- Niewykonanie umów w czasach pandemii a odpowiedzialność w obliczu siły wyższej
- Jak zachować ciągłość działania spółek w czasie pandemii? Praca zdalna organów spółek
- Prokurent – nieocenione wsparcie w prowadzeniu biznesu (nie tylko) w obliczu pandemii koronawirusa
- Jak uniknąć odpowiedzialności za naruszenie umowy handlowej z kontrahentem zagranicznym w związku z pandemią?
- Sądy rejestrowe w dobie koronawirusa
- Czy obowiązki spółek zostaną odroczone w związku z epidemią koronawirusa?
- TOP 10 propozycji Tarczy Antykryzysowej dla dużych przedsiębiorców
- Niezłożenie wniosku o ogłoszenie upadłości drogą do utraty majątku prywatnego i wolności
- Zawiadomienie kontrahenta o problemach z wykonaniem umowy
- Handel w obliczu koronawirusa, czyli umowy z konsumentami zawierane na odległość
- Najem powierzchni w galeriach handlowych w świetle tarczy antykryzysowej, czyli więcej pytań niż odpowiedzi
FINANSE
- Ryzyko walutowe dla importerów znacznie wzrosło
- Konsekwencje pandemii z punktu widzenia kredytobiorcy
- Konsekwencje pandemii koronawirusa dla sprawozdań finansowych
- Tarcza Antykryzysowa – czy proponowane działania wystarczą by utrzymać płynność przedsiębiorstw?
- Wartość przedsiębiorstwa w czasach zarazy. Silne fundamenty ratunkiem na koronawirusa
- Importerzy z Chin nie są skazani na obecne poziomy USD/PLN
- Terminy raportowania w czasie pandemii
- Tarcza dla przedsiębiorców, czy ciągle jednak tylko listek figowy?
- Wydłużanie okresu spłaty kredytów w kontekście powiązanych transakcji zabezpieczających
- Regiony kierują unijne fundusze na walkę z epidemią
- Dofinansowanie pomoże w walce z COVID-19
- Sprawozdanie biegłego rewidenta z badania a epidemia. Istotna niepewność dotyczącej kontynuacji działalności
ZARZĄDZANIE
- Koronawirus. Czy polscy pracodawcy są gotowi na pracę zdalną?
- Jak zarządzać projektem w kryzysie światowej pandemii?
- 10 przykazań antykryzysowych dla przedsiębiorców
- Łatwiej o dotację w obliczu pandemii koronawirusa
NARZĘDZIA CYFROWE I BEZPIECZEŃSTWO
- Badania jakościowe – dlaczego i jak badamy produkty cyfrowe w czasie kwarantanny
- Badania w e-commerce – lekarstwo na problemy ze sprzedażą w e-sklepie
- eBOK – jak zaprojektować skuteczne Biuro Obsługi Klienta
- Biznes na video. Jak bezpiecznie prowadzić wideokonferencje